agnus castus, munkpeppar
Jodå ska se till att det finns simmare beredda där ;) Blir det inget pluss ska det iaf inte bero på att vi inte prickar in det!! =)
Tack o lycka till själv, håller tummarna för oss båda!!
Kram
Hjälp mej tolka någon!! =)
Testade med billiga äl-stickor nu på förmiddagen (har haft ganska starkt utslag i en vecka, men ej lika starkt eller starkare än kontrollsträcket) o IDAG va test sträcket starkare än kontrollsträcket!!!!!
Men så har jag även köpt digitala test som jag har tänkt ta bara när ja är osäker, eftersom dom är så mkt billigare.. o självklart så hällde ja ju ut kisset direkt efter ja testat med den billiga stickan för jag trodde ju inte jag skulle få fullt utslag idag heller.. men när det nu blev det ville jag ju även testa med det digitala så efter en timme kunde ja klämma fram lite till (ursäkta detaljerna).. o tok besviken blev jag är det inte va någon glad gubbe =(
Men det kan ju vara eftersom det bara va en timme sen ja kissade senast? Eller så kanske jag får glad gubbe i morron för att det kanske behövs ännu mer hormon för d digitala testen??
Så till mitt andra problem haha.. Just idag kommer en nära tjejkompis hem till stan o ska sova hos oss!! hur ska vi då lyckas få till det =/..
Hade sex i går morse, är det dumt att vänta? eller skulle vi lika gärna kunna vänta o ha sex imorron eftermiddag när min kompis har åkt istället? Eftersom det forthoppningsvis finns några små yngel där inne sen igår..
Alltså nu känner jag mej som världens mest desperata o knäppa människa!!!
Men jag har inte haft utslag på äl-test sen i nov, så vill ju inte missa denna chansen!!
Tänkte bara höra ni som fått äl när ni ätit AC hur har ni kännt av äl då?
Jag har full stegring på äl-test just nu (igår och idag) idag kom testtrecket fram jätte jätte starkt ips direkt!! Tog även ett digitalt som visade glad gubbe =) (onödigt att ta det digitala jag vet, eftersom det andra va så starkt)..
Och nu sen efter lunch har jag haft riktigt ont i äggstockarna.. brukar ha en väldig mensvärk men aldrig kännt av äl tidigare!! Blev lite orolig först att min kropp har blivit helt knäpp och det är mensen som är påväg, men det kan det ju inte vara!!
Men jösses vad ont jag har, nästan lika ont som vid mens.. Så hur har ni andra haft det? Har ni haft ont vid äl?
Självklart e jag bara glad att det äntligen händer något.. men väldigt förvånad att det känns så mkt!! =)
Har precis kommit till jobbet efter ett besök hos gyn.. Sökt dit för ett tag sen pga min oregelbundna mens, och för att jag misstänker PCO (som även min syster har).
Hon gjorde VUL o visst var det så att jag hade lite PCO äggstockar med det typiska "pärlbandet". Men hon såg även ett par äggblåsor som va större än de andra, och hon såg på min livmoder att jag har/har haft äl nu.
Så det verkar ju låvande
Berättade om munkpepparn och hon hade aldrig hört talas om det, men hon trodde oxå att det kan vara tack vare den som min äl kommit igång, eftersom hon sa att d flesta läkemedel kommer från växtriket från början men det är billigare att kramställa kemiskt än att ut o plocka eller odla. O ja berättade att dom använde det i tyskland, o hon sa att dom är väldigt bra på just naturläkemedel och att det finns med i deras utbildning medan läkare i sverige inte har någon utbildning alls i naturmedecin!!
Så fick iaf konstaterat att jag har äl nu.. o med sex i fredags söndags o igår så BORDE vi väl inte ha missat?!!!
Kändes som ett bra besök iaf.. o blir det inget denna månad fortsätter jag med AC nästa