agnus castus, munkpeppar
För mig hade AC verkan direkt t.o.m trots svaga piller i början. Lite mer mens,men det är också positivt-tyder på bra slemhinna. Absolut noll spottings denna gång vilket jag haft i flera år innan!
För mig hade AC verkan direkt t.o.m trots svaga piller i början. Lite mer mens,men det är också positivt-tyder på bra slemhinna. Absolut noll spottings denna gång vilket jag haft i flera år innan!
Första burken snart slut,andra beställd. Verkar bli lite tidigare äl denna månad,men vi får se. Har 2 ggr blivit gravid i juni så kanske 3.e gången gillt?
Det står ju att det kan ta 3-6 månader att få ordning på en trilskande menscykel så man får väl ha tålamod. Kanske det blir bra en månad för att kajka ur nästa månad och efter ett tag är allt bra? Bara spånar lite som ev. tröst. Själv äl-testar jag inte alls numer. De gånger jag gjort det eller kollat med blodprov eller VUL har jag alltid haft äl och med tanke på att mensen alltid kommer när jag tror den ska komma så verkar jag ha äl. Testen var hysteriskt stressande! Som den gången jag fick ta 5 stycken innan det blev glada gubben. Usch... Och tänk på att negativa tester inte är bevis på att ni inte har äl! Äl-tester är ingen exakt vetenskap,de funkar inte alls på alla. Testa på e.m och 2 ggr per dag ifall de inte ger utslag. Vissa har så kort stegring att det behövs.
Ger inte vi upp etfer 4 år behöver inte ni heller göra det! 

AC i all ära,men denna månad flippade allt ur igen. ÄL dag...tja,vad tro? Fick "mens" idag dag 27 vilket ju är jättetidigt och skulle innebära äl dag 11 vilket är helt orimligt! Hänt en enda gång. Bara spottings idag också så så var det med ac-effekten mot dem. Själv trodde jag på äl dag 14 för då hade jag ont. Aldrig får det funka som man vill...