agnus castus, munkpeppar
Ska med testa i morron tror ja, bim på lördag men åker utomlands då!! Känner dock ingenting så tror inte det är något denna månad heller =/
När har/hade du bim?
Hoppas nu bara att mensen inte kommer om någon dag! Men den dagen, det bekymret, jag är GRAVID!Nu behöver ja lite råd här =/
Mitt AC är slut!! Har beställt hem mer och det skickades i onsdags så trodde verkligen det skulle vara här nu, men icke!! Och imorron åker vi utomlands i en vecka.. har bim imorron, men testade i morse o d va negativt! Så mensen borde dyka upp i morron..
Alltså kommer jag vara utan AC första veckan på cykeln, men jag brukar ha äl dag 21 alltså 3 veckor efter mensen.. så det blir bara en vecka av tre innan äl ja missar.
Vad tror ni, borde ja skita i AC helt denna cykel eller börja ta efter första veckan? Men innan ja började med AC hade ja ju inte äl och cykeln va på runt 55dagar.. fast om ja börjar på dag 7 i cykeln borde d väl hinna värka lite??
Så irriterad på mej själv att ja inte beställde tidigare!!
Grattis till giftemålet Bossan :)
Var ett tagsen jag skrev här hur det går =)
O jag har varit riktigt förvirrad, I början av min förra cykel åkte vi ju på semester en vecka och jag hade inte hunnit få hem min AC innan vi åkte. Så första veckan i den cykeln blev utan AC, men tänkte att det är ju bara 7 dagar av 34 (som min cykel har varit med AC). Så när jag kom hem började jag med AC igen, vet inte om jag hade äl den månaden, testade inte med äl-stickor. Men på ca dag 33, får jag bruna flytningar (spottings?) o tänker att det är väl mensen som är på intåg! Men icke, dessa brun/röda flytningar forsatte i nästan 3 veckor!!
Så antagligen hade jag INTE äl, slutade med AC nångång under dessa 3 veckorna för ja tyckte bara det kändes onödigt att ta dom.. Mensen kom alltså aldrig igång, vissa dagar var det lite färskt blod men aldrig så jag behövde ha något mer än trosskydd.
Nu till det som förvirrade mej ännu mer, När dom här tre veckorna med någon slags "låtsas mens" äntligen var över så gick det ca 4 dagar och då fick jag äl-flytningar, har aldrig tidigare haft detta så tog ett äl-test och jodå!! Det va posetivt!!
Så nu återstår bara att se om vi har lyckats pricka in denna helt oförutsedda äl =)
Men det känns inte jättehoppfullt, det känns som att eftersom jag aldrig hade någon riktig mens så är inte det "gamla" utränsat. Fast det är klart hade jag aldrig äl förra månaden finns kanske inget att ränsa ut?!
Så nu blir det ett par långa veckors väntan.. och blir det inget denna gång ringer jag gyn! För då har nästan vårt år gått, och eftersom jag har konstaterad PCO så borde vi få hjälp!
Där har ni min uppdatering =)
Hur går det för er andra som var med i forumet tidigt?!