Dagis stängd på skärtorsdag? 1april
Någon som vet? Eller är det olika på dagis.
Någon som vet? Eller är det olika på dagis.
hoppas jag verkligen inte för vi jobbar då min man och jag. Det har inte varit det tidigare år heller, men det kan säkert vara olika. Är det privat vet man väl aldrig.
Skärtorsdagen är ju ingen helgdag så det verkar konstigt om det är stängt. Vanligen vill de väl ha så få barn där som möjligt, så kort tid som möjligt när det är dagen före en helgdag. Men helt stängt verkar konstigt.
Det är inte stängt men i avtalen som pedagogerna har står det att man har arbetsplikt till kl 12.00, så efter tolv är förskolan bara behovsöppen, dvs för de som arbetar. de pedagoger som jobbar efter 12 får tiden i komp som ska tas ut UTAN att vikarier behövs..
Föräldra lediga och arbetslösa får bara ha sina barn till kl 12.
Dotterns förskola är stängd, men jag tror att de slängt in en planeringsdag där.
Här är det öppet i alla fall, vi ska ha påskfest:)
Där jag arbetar har vi öppet som vanligt, möjligen att det blir färre barn men det tror jag inte.
Här är det öppet som vanligt. Det är dock ganska vanligt att lägga t.ex. en planeringsdag en sådan dag.
Öppnar som vanligt, stänger 16.00, dagen innan röd dag. Så är det iaf där vi är!
Mitt är öppet som vanligt :)
Skärtorsdag = förvisso dag före röd dag men "vanlig" dag på de flesta förskolor såvida de inte har t ex planeringsdag eller så...
min förskola har 12-dag på skärtorsdagen =)
Vår förskola har en 12-dag!
våran förskola är öppen till 13 iaf..