• jagoduoentill

sammandragningar var 5e minut typ????

vad är det som händer,har hela dagen haft mkt sammandragningar o nu fram mot kvällen har dem varit typ var 5e minut.dem gör inte ont el så men dem kommer ju välldigt tätt... bf om 6 dagar...inte kan de väl vara ett tecken på att nåt e på G EL???

• Svar på tråden sammandragningar var 5e minut typ????
  • MissLillan

jo             

• MissLillan

ring förlossningen är mitt tips....

• mammanmalla

Jag hoppas för din skull att det e dax nu har också bf om 6 dagar och har börjat klocka gör inte så ont än men hoppas det drar igång snart ordentligt

• jagoduoentill

men va??? de e ju bara sammandragningar..ni vet magen blir hård osv...gör ju inte ont alls,inga värkar el så...

• mammanmalla

Ok nä då e de väl inte på G då???

• MissLillan
    jagoduoentill skrev 2010-03-11 19:05:46 följande:
    men va??? de e ju bara sammandragningar..ni vet magen blir hård osv...gör ju inte ont alls,inga värkar el så...
    Det behöver faktiskt inte göra ont... Har det successivt blivit tätare mellan sammandragningarna över hela dagen så skulle jag råda dig att i alla fall kolla upp det. Går det över om du tar en dusch?
  • mizzan

jag hade inte on tdå min värkar började med den intervallen, var inte förens de var tätare som jag börja känna något..
    Men som MissLillan sa, ring och kolla. Lycka till!

• jagoduoentill
    MissLillan skrev 2010-03-11 19:11:14 följande:
    Det behöver faktiskt inte göra ont... Har det successivt blivit tätare mellan sammandragningarna över hela dagen så skulle jag råda dig att i alla fall kolla upp det. Går det över om du tar en dusch?
    var inne o duschade,kände inga under tiden i duschen men nu e dom på g igen...fortfarande ca var 5e minut...vill inte ringa o vara jobbig,
    de e väl inte farligt om jag skulle låta det vara bara o se vart det leder???
  • MissLillan
    jagoduoentill skrev 2010-03-11 21:08:06 följande:
    Fast du är ju inte jobbig om du ringer! De är ju där för att svara på dina frågor. Det som skulle kunna hända är väll att du får föda i bilen... Men ärligt jag hade ringt.
  • jagoduoentill
    MissLillan skrev 2010-03-11 21:11:00 följande:
    Fast du är ju inte jobbig om du ringer! De är ju där för att svara på dina frågor. Det som skulle kunna hända är väll att du får föda i bilen... Men ärligt jag hade ringt.
    varför har jag alltid problem med sånthär...vet att det är deras jobb men uuush va jobbigt det blev nu...ska upp o lägga mig i sängen o se om de avtar...om inte så ska jag verkligen klocka dem o i så fall ringa....
Svar på tråden sammandragningar var 5e minut typ????