cizza skrev 2010-03-12 18:00:40 följande:
Vart är det nya jobbet? Hoppas det går bra och att kräkningarna avtagit.Dom arbeten jag vill jobba med är jobb jag måste läsa mig till. Barnmorska är något jag vill bli och inredning arkitekt.Skattkistan hade jag som första val för min dotter och hade hoppats på att hon skulle få komma in där men det blev som sagt trollgå
rden.Vi spanar efter hus men som sagt det får bli när jag har stadigare inkomst helst fast jobb.I vilken ålder är dina barn?Ja älmenäs är mysigt. Har vart nere nu under vintern och hösten och grillat , matat änderna nu under kylan. Jätte mysigt att grilla under höst dagarna där =)
De e på en salong i stan.. ahh hoppas oxå de, har varit inlaggd me dropp 2ggr förrra veckan fick me mig lite nya piller emot illamåendet,, så ja hoppas de ska göra nytta
Barnmoska låter mysigt, men jisses så sugen på bebis man skulle bli,, iof kanske man blir mättad på att s e bebisar varje dag

blir stoor familj annars! Inredningsarkitekt låter oxå skojjigt, älskar inredning, dock sätter plånboken eller killen alltför ofta stopp långt före mig:-P JAg skulle vilja öppna en egen lite butik o sälja lite barnsaker, barnkläder kanske lite egen designat,, osså även sälja tårtor o cupcakes dekorerade för olika tillfällen. Gillar att pyssla o grejja
ja just de, vår dotter gick på nävergården först, men den och ett annat dagis slogs ihop o blev skattkistan så vi hade tur som "råkade" hamna där,,, men trollgården ska nog oxå vara helt ok va ja vet iaf, har nog funnits rätt länge, min mamma e upp vucen på sjöbo, o hennes mamma lurade i henne att de bara gick trollungar på de dagiset
Mina barn är födda dottern Thilia januari 2006 och sonen Tiger i augusti 2007. JAg läste på din sida att din tös skulle fylla 4år, va säger hon om att bli stora syster?
Grillning låter ju jätte mysigt! åhh nu e de inte lika fasligt kallt heller..