Annahp skrev 2010-04-28 09:01:06 följande:
Tack tjejer, hoppas verkligen lilltösen Alva frisknar till idag. Man känner sig så orolig när dom små är jsuka. :(Cizza - Haha, nej, hoppas klara mig helskinnad till nästa fika. Ska bli så kul att träffa er. :) Powerpill - Vi ska dit den 12e maj kl 09, så 2 dagar efter er. Spännande och en himla kul möjlighet. Inte fel att få tjuvkika på bäbisen en gång till och veta att lilla hjärtat är friskt. :)Förresten, var det någon av er som lyckades se vad det var för kön på ultraljudet? Hon som gjorde vårat ville inte säga nått... när Mille frågade sa hon att det är för tidigt att se, men det vet vi ju att det inte är.. Jag har hört att man ser 2 mörka "prickar" om det är en kille, testiklarna och det såg jag inga, men det e ju himla svårt att se, ibland undrar man ju vad som är vad.. :)Skulel vara så kul att ah en av varje, men två töser är ju inte fel det heller. :) Jag e SÅ nyfiken!!!! Nästan mer denna gången än förra. :)Nu ska jag jobba här, så ha en trevlig dag allihopa! Puss o kram!
Jo vi fick reda på att de va en pojk på rul men de va mer att vi såg höftkulorna och så en vit båge i mitten. Men hon sa också att de va en pojke. Vi gjorde vårat ul på mvc och inte sjukhuset tror att dom e lite mer medgörliga på mvc.
tindratindra skrev 2010-04-28 09:04:15 följande:
Jobbigt med halsbränna :( jag har också problem med det... Idag ska jag åka in till göteborg en sväng och gå på stan lite bara...Funderar också på att köpa en vagn som jag hittat där på barnvagnscentralen (heter det så?) En 09 crescent som var billigare just för att det var en 09... tror den kostade 3995 kr istället för typ 5400 kr... Jag vill ju egentligen ha en Bugaboo men dom är så dyra... Men denna var också lätt att köra och så.
Nej inte en crescent de köpte vi först och de krånglade bara, de e inte värt de, hjulen lossnar och de e verkligen skit vagnar och man får ingen hjälp när dom börjar gå sönder heller. visst en bugga e dyr men de finns jätte fina begagnade och jag ångrar verkligen inte att vi byte från crescent till en bugga för de e helt toppen.