Bebisar i Borås hösten 2010
då tjötar vi här istället =)
då tjötar vi här istället =)
Haha OJ vilken tid det tog att läsa allt. Ni har pratat på ordentligt medans vi andra låg och sov ;)
Skönt att höra att bebisen mådde bra och att du fick se den lill* och att h*n vinkade =) mysigt!!
Skulle vilja gå på ultraljud 1 gång i veckan det hade varit lagom =)
Nej det blir nog för stressigt på tisdag för mig, kommer på nästa istället då!
Ja jag har faktiskt gjort 2 ultraljud redan. Men ska på det stora om en månad =)
Jobbar på McD på Hulta. Jobbar bara 3 dagar/vecka. har varit mammaledig resten..
Huset är stort ja, exakt hur stort kommer jag faktiskt inte ihåg, men det finns 4 sovrum+1 badrum uppe, kök, toalett, matsal och vardagsrum på mellanvåningen och källare med 2 förråd, en gillestuga och en stor tvättstuga+bastu..
Hej hej!
har varit i Falkenberg i stugan över helgen så nu har jag läst allt ni har skrivit!
Hormoner ja!! Ojojoj inte alls som under min första grav. Då va allt frid och fröjd, hade nog aningen lättare till tårar bara, men nu blir jag förbannad på en halv sek och vill bara smälla till nån. Som tur är går det över ganska fort så jag har kunnat hejda mig.
Vi ska nog köpa en Phil & Teds syskonvagn. Beg eller ny, beroende på pris och hur mycket jag får tillbaka från skatten ;) Min sambo är nämligen inte så sugen på en ny vagn igen eftersom vi redan har 2 nya vagnar som vi köpte till Gunnar! Men jag ska dra runt på 2 och då vill jag ha EN vagn ;) Funderade ett tag på att bara ha bärsele till bebisen och vagn till Gunnar, men nu har jag bestämt att det får bli en ny vagn och så försöka sälja den andra!
har en väninna som ev ska sälja sin P&T men jag tycker att det ska vara MYCKET billigare om man ska köpa beg, annars kan man lika gärna köpa en ny. Så vi får se...
Gunnar hade en BRIO happy (ligg och sittdel) och den ska vi nog sälja. sen har vi även en BRIO race (sulky) och den älskar vi så den ska vi ha kvar!!
det enda som har varit bättre denna gången är att jag inte alls är lika trött. Efter 22 på kvällen är det sängen som gäller men med Gunnar gick jag och la mig kl 20 vissa dagar!
Hoppas fikan va mysig =) Hoppas att jag kan gå med nästa gång, hade varit kul att träffa alla IRL..
Jag ska försöka komma med, ska bara kolla upp med familjen så att det inte är några andra planer =) Behöver dock vägbeskrivning för jag känner inte till den delen av stan så bra!!
Fika tisdag den 23/3 klockan 18:00 hemma hos cizza!
Cizza
LillaJJ
Veronika
Powerpill
TindraTindra
Sofia Charlotta
Jobbigt med sötsuget och kilona! JAg har mest frukt och salladssug.. Knäppt eftersom jag är en godisgris i vanliga fall.. har lyckats klara att bara öka 1 kg än så länge men jag tappade en del när jag mådde illa i 6 veckor, så nu är jag glad att det är borta iallafall!
Nån mer som har ökat mycket i vikt? Jag gick upp 16 kg i förra grav och då kom han ändå i v 33.. tänk om jag hade gått tiden ut!!! Nu ska jag försöka hålla kilona nere för det va drygt att gå ner allt måste jag säga...
Jag talade för snabbt utan att tänka mig för.. kan ju inte alls imorgon =( Bytte bort tiden idag till imorgon för att vi skulle till läkaren!! Skit oxå!!!
Ingen som kan under dagtid i nästa vecka, lite svårt att ses på kvällarna när man har ett barn som brukar lägga sig vid 7 =(
Jag det är ju påsk snart och då kommer tiden bara att flyga (hoppas jag)
Hej alla och sorry att jag inte har varit inne på ett tag. Har varit så himla mycket nu! Denna veckan är fullspäckad för mig eftersom min sambo reser bort tis-sön så är jag själv med våran son + att jag jobbar alla dagar fram till påsk =(
hoppas att alla mår bra iallafall!