• Emmlan

Bebisar i Borås hösten 2010

Hej tjejer!
    Jag har en liten fråga, vi ska på UL den 12 april på sjukhuset.
    Är det någon som har gjort UL på sjukhuset och vet vart man ska
    ta vägen? :) Jag har fått en liten kort förklaring via telefon när jag bokade men inte mer än så. Tänkte om det var någon som hade vart där och kunde berätta lite närmare? :)

Ta hand om er!
    Emma

• Emmlan

Powerpill: Vi ska dit i morgon klockan 8.15! :) När ska du på Ul? Ska du till sjukhuset eller stan?

• Emmlan

Tänk vilken lycka det är att få se sin lilla krabrat där inne.. Man borde ha en ultraljusmaskin hemma. Vilken känsla! Nu längtar jag bara ännu mer tills den lille kommer ut! kan det inte bli september nu?? :)

• Emmlan

Själv har jag haft problem i några veckor med ond rygg och ont i höftet men denna veckan har det varit fruktansvärt. Ringde till BM i dag och det fans ingen läkartid förens 11 maj. Herregud! 11 maj! Men hon tyckte jag skulle vara hemma en vecka sen försöka få en läkar tid på min vanliga läkarstation.. Men sjukskriven redan! Jag vill inte. Det är 20 veckor kvar.. Suck!

• Emmlan

Så var även jag hemma och sjukskriven för foglossningar! Usch! Känns så tråkigt. Det är ju drygt hälften kvar! Men men, vem vet det kanske vänder?
    Mår ni bra? :)

• Emmlan

Zbrusher - Grattis! =)

Måste bara tipsa om en grym kudde min älskade sambo köpte till mig härom dagen. http://www.babyproffsen.se/produkt/visa/181 I natt har jag sovit som en prinsessa. 335 kr tror jag den kostade, men värd varenda krona!

Ta hand om er!

• Emmlan

Kudden är stor och full med små frigolitkuddar! Grym!! :)

• Emmlan

Jag tycker den är väldigt bra, men vi är ju alla olika! :)

• Emmlan

En fika hade varit trevligt. Om man får följa med? :)

Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010