Bebisar i Borås hösten 2010
Hej tjejer.
Har inte hunnit läsa hela tråden ännu. Men jag kommer med på fika på tisdag kl.17.
Ska skriva in mig på Bf listan också.
Hej tjejer.
Har inte hunnit läsa hela tråden ännu. Men jag kommer med på fika på tisdag kl.17.
Ska skriva in mig på Bf listan också.
Så nu har jag uppdaterat mig. Vid gula örat kl.17. Perfekt.
ag ha haft gäster sedan igår och är helt slut. De hade barnen med sig. Dom är 4 och 6. 4 åringen vaknade kl.6.15 pust.
Sen har jag världens halsbränna fortfarande.
Hur har ni andra det?
Ja det är verkligen mysigt med rörelser. Kan tänka mig att det kommer kännas konstigt när de väl försvinner efter att ha varit där så lång tid.
Jag handlade ett set med 2 body, byxor, mössa och tossor när jag hade gjort ul 1/3. Det var vitt med beige kaniner på. Hade trott att jag skulle få se ifall det var en tjeje eller kille, men inte då.
Sen var jag ute på stan igår och köpte två body en med I (L) MUM på och en röd och vitrandig. Samt en dress i vitt med jacka och byxor samt mössor i samma stil.
Ska till Ullared ev på måndag så då blir det storhandla som gäller.
Det är så roligt att handla.
Vilken barnmorska går ni hos? JAg går hos en som heter Ann-Christin.
Oj vad ni skriver.
Vad gäller vagn så har jag tänkt att köpa min jobbarkompis vagn. Det enda jag vet är att den är svart och grå och har 4 hjul. Jag täänker nämligen försöka klara mig med bärsjal istället för vagn. Känner två tjejer som aldrig skaffade vagn utan använde bärsjal och de tyckte att det fungerade toppenbra.
Är det någon av er som har barn som provat med bärsjal?
Åh cizza låter som att jag kommer att få roligt på Ge-Kå´s på måndag. Har tänkt att shoppa nästan allt som jag behöver i babyväg.
Hej på er!
Har kommit hem från Ullared. 4000kr!!!! Fattigare. Plockade på mig en hel del eftersom jag inte har något sen innan.
Nu är det väl bara vagnen, spjälsängen, skötbordet och blöjor kvar att handla innan bebis kommer.
Är "bara" halvtid idag så jag är rätt tidigt ute.
Hoppas ni har det bra och att vi ses imorgon!
God morgon! En härlig dag med sol får vi nog allt i alla fall.
Har precis varit och lämnat hunden på dagis. Sitter och myser i fotöljen med lill*n som sparkar där inne i magen. H*n brukar vakna så här dags när jag sitter och äter frukost.
Ska bli trevligt med fika i e.m.
Gokväll tjejer!
Tack för trevlig fika Cizza och Smurfis82!
Jag hänger gärna på fika nästa vecka. Den enda dagen jag inte kan är måndag.
Blev jättetrött nu efter att jag tagit sista svängen med vovven.
Sov så gott alla gravidosarna!
Härligt at du fick så bra på KUB resultatet tindratindra. Kul att få se den lill* under så lång tid också.
Jag har också hört att det finns en barnklädesaffär på Byttorp måste vara samma för den jag hörde om hette Fixoni. Googlade på det och hittade deras hemsida. Mycket fint hade dom. Men som sagt hade varit kul att veta nu innan vad det blir för liten skrutt så man kan handla i rätt färger.
Fika tisdag den 23/3 klockan 18:00 hemma hos cizza!
Cizza
LillaJJ
God morgon!
Idag är jag less och tänker bara gömma mig för omvärlden tills i eftermiddag. Då ska jag åka och hälsa på min gudson. Han får mig alltid på bra humör.
Undra vad man ska göra för att bota detta enorma sötsug? Har gått upp över 7 kg redan Och det är mest vad jag har ätit mig till.