Inlägg från: ZbrushEr |Visa alla inlägg
  • ZbrushEr

Bebisar i Borås hösten 2010

Hej! Så trevligt att jag såg denna tråden.... Jag ska ha tredje barnet om 5+2 dagar och skulle gärna vilja komma i kontakt med fler mammor/blivande mammor. 

Hur och var träffas ni :)?
  • ZbrushEr

Hej tindratindra och cizza!

Jag enjoyár er gärna om ni kan klämma in en till... :) . Jag ska till BM imorgon så det skulle passa jättebra. ....och hej hopp är det 1 april skämt att 31 mars finns hi hi.. :)
    Kan ni bara tala om en mer exakt tid, så jag vet.. :)
  • ZbrushEr

Jag kikar in tidigt imorgon bitti god natt

• ZbrushEr

Snacka om att man e trög sådär sista tiden före fl. Men ja skrattar åt mig själv bara...klart 31 mars finns *suck*. Det är imorgon ja ska till BM.. Då e de 1 april :).

Tant grön kl 13:30 är tiden om jag förstått rätt.
    Kram kram
  • ZbrushEr
    cizza skrev 2010-03-31 11:31:24 följande:
    Bara så alla vet ingen fika idag!  Alla får krya på sig
    Ok..Ingen fika...tack då vet ja. Kollar in för nästa tillfälle. Ha gott å krya på er. 
  • ZbrushEr
    tindratindra skrev 2010-03-31 15:30:11 följande:
    Bara roligt att bli fler här :) Ingen som bor nära mig i Druvefors?
    Tack det är roligt att det finns fler som är intresserade av att träffas. Va inne på din presentation.. Hur gammal är du?..Hur känns de å vänta första? .Tänkte att jag skulle försöka få någon bild av er en åt gången .:)
    Ställ gärna frågor om du och ni undrar nåt om mig...Jag bor på sjöbo...
    Kram
  • ZbrushEr

Hej Annahp!

Jobbigt att må illa...de värsta som finns..Ja mådde illa de två första månaderna...skit jobbigt....men kräktes inte... Hoppas det går över snart..
  • ZbrushEr
    cizza skrev 2010-03-31 19:32:43 följande:
    Tråkigt att det inte blev någon fika, har inte vart helt 100 idag, vart så trött och smått förkyld. Men som sagt öppna förslag till nästa fika och hoppas att dom flesta kan. tindratindra & Annahp tråkigt med illamåendena och hoppas verkligen på att det går över snart. "peppar, peppar" så har jag inte kräkts någon under 1:a graviditet och den här men kan förstå hur jobbigt det är. då jag bara tycker halsbränna är jobbigt och bara må illa. Krya på er! Och självklart välkomna till ZbrushEr & Peggys Har tyvärr inte vart så aktiv några dagar då jag vart trött.    Hur gamla är dina barn? vart på sjöbo bor du? Jag bor på sjöbo också. Min dotter går på trollgården på dagis och har tyvärr inga att leka med kanske hade någon skrutt i samma ålder fatta det som du var beräknad ganska snart? Ha det bra tjejer och dumma influensa eller vad det är som kommit GLAD PÅSK om det är någon som ska ta påsklov ifrån tråden
    Hej cizza!
    Hoppas du blir bra snart.. Jag har varit förkyld åxå, övergående nu men trist å va dålig. Å mina barn är i tonåren nu, så jag väntar en ordentlig sladdis, som är beräknad 6 maj. Ja e ordentligt stor nu och längtar till knoddisen poppar ut :). Var på sjöbo bor du? Jag bor långt upp. 
  • ZbrushEr
    tindratindra skrev 2010-03-31 18:34:50 följande:
    Jag har nyss fyllt 23 år kommer från sundsvall och flyttade hit i augusti 09 då min sambo spelar ishockey här nu, så vi bodde tidigare i sundsvall, eller timrå där han spelade då... Det känns väldigt spännande att vänta första barnet. Känns inte riktigt som att man har förstått det än :) Hur gammal är du? Är det ditt första barn?
    Hej TindraTindra!
    Vid din ålder fick jag mitt andra barn... :) så som jag skrev här ovan är de i tonåren. Visst e de spännande att vänta barn. De va så länge sedan för mig så jag har glömt hur de va...Det ska bli sååå mysigt. Jag är nog äldre än de flesta här, jag är 36 år... är tillsammans med min älskling som e 8 år yngre...Vi är förlovade sedan två år tillbaka och ja e jättelycklig :)
  • ZbrushEr
    Vi som kan Onsdag 7 april fika efter 4 tiden
     Cizza
    Tindra
    Evve
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010