Inlägg från: bamse10 |Visa alla inlägg
  • bamse10

Bebisar i Borås hösten 2010

Ny i tråden. Jag har bf 10/10.

• bamse10
    Lilla JJ skrev 2010-05-20 17:23:59 följande:
    Hej och Välkommen! Är det ditt första barn?
    Ja, det är det
  • bamse10
    J K skrev 2010-05-20 17:31:54 följande:
    Kul att det kikat in två nya, välkomna säger jag till er! Hur har det gått för alla i värmen nu då? Jag lider! :-O
    Tack:-P Jag lider jag med, men det är alltid jobbigt när det är så varmt som det var idag, varesig jag är gravid eller inte. Tacka vet jag åskan
  • bamse10
    Lilla JJ skrev 2010-05-20 17:29:03 följande:
    Åh vad spännande. Jag väntar också mitt första barn. Är beräknad 2/8. Så jag står näst på tur i tråden att få träffa min bebis. Hur mår du och magen? Bor du i Borås eller utanför?
    Vi mår bara bra Jag bor i Borås. Vart bor du själv? Och hur mår du och din mage? Inte så jättelångt kvar för dig då
  • bamse10
    cizza skrev 2010-05-20 23:25:42 följande:
    Oj vad roligt och välkomna för er nya och STORT Grattis lillaJJ: tur som sagt att det inte är så många veckor kvar då som du säger men tråkigt ändå Är lite smått trött idag så orkar inte skriva så mycket Tänkte bara kollat med er om vi ska bestämma en dag i veckan med tid som vi ALLTID träffas? Lilla JJ tog upp det förra fikat och vi tyckte det var en bra deal FÖRSLAG!!!!!!!!!
    Jag har aldrig varit med och träffats, hoppas det är okej om jag joinar ändå Går ni på något fik eller har man med fika eller hur brukar ni styra upp det? Jag är arbetslös så jag kan i alla fall när som helst.
  • bamse10
    cizza skrev 2010-05-21 09:50:45 följande:
    Absolut det räknade vi med Jag är också arbetslös så jag är mer än glad att göra saker hela tiden då det blir rastlöst på dagarna Vart bor du i borås nånstans?
    Har nyss flyttat till Hässleholmen, hehe:-P du då?
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010