• cizza

Bebisar i Borås hösten 2010

Onsdag passar mig perfekt Vart?när?

• cizza
    Lilla JJ skrev 2010-03-28 09:46:25 följande:
    God morgon på er! Jag känner mig fortfarande lite förkyld och har hosta. Bebisen har också lagt sig i et annat läga så nu känner jag bara otydliga rörelser. Förut har jag känt det jättetydligt. Jag får de hur jag mår på onsdag om jag följer med och fikar. Har varit så trött sista dagarna. Annars hade vi kunnat vara här. Men jag får ta det en gång är jag känner mig bättre.
    Låter som du åkt på en rejäl förkylning krya på dig *kram*
    Annahp skrev 2010-03-28 09:21:15 följande:
    På tant Grön finns ju gott om plats.. vad tror ni om det?... :) Fast hemma hs någon e ganska skönt om jag har med mig Alvis. Himla svårt att få henne lugn på ett cafe numera.. ;) Ni är välkomna hit också om ni vill :)
    Ja tant grön är helt okej men som sagt som du säger så är det skönt att träffas hemma hos någon då du har lilltjejen och min kanske måste hänga på beroende på vilken tid fikat sker?

Men onsdag är bestämt???
  • cizza
    sofia charlotta skrev 2010-03-29 08:54:02 följande:
    Hej alla och sorry att jag inte har varit inne på ett tag. Har varit så himla mycket nu! Denna veckan är fullspäckad för mig eftersom min sambo reser bort tis-sön så är jag själv med våran son + att jag jobbar alla dagar fram till påsk =(hoppas att alla mår bra iallafall!
    ajajaj måste ju få med dig nån gång ja allt är bara bra här, vart hos sjukgymnast för foglossningarna jag har/haft. Och på torsdag är det ul *yipppie* ÄNTLIGEN.
    Hoppas ni får en bra påsk så får vi försöka boka in dig en dag du kan
  • cizza

Vad roligt vill också höra hjärtljuderna
    skönt att alla värden var bra och krabaten var livlig

Just det var det jag skulle ringa min barnmorska om, eftersom jag gör ul nu på torsdag så tänkte jag passa på att skicka in papprerna till FK så snart som möjligt.

Här är det bara bra. Väldigt rastlös och ska väl ut och gå en sväng i det underbara vädret.
    Har suttit och sytt påsk kläder till felicia som dom ska ha i morgon, blir en söt liten påsk kärring

Lurar på fikan i morgon? är det bestämt något ännu? Kanske missat något i tråden

• cizza
    MammaVeronika skrev 2010-03-30 10:22:10 följande:
    Spännande med ul snart! jag ska ju på ul igen den 14:e april Men ring din barnmorska direkt efter ul så kanske hon kan skriva ut ett intyg innan nästa besök, alltid bra att vara ute i god tid med fsk då dem kan ta god tid på sig...   Hihi jo det där med rastlösheten känner jag allt igen idag ska jag oh soofuía hämta hennes sambos flyttlass och imorgon hennes lass ås blir fullt upp fram till påsk är över men är du rastlös någon dag och vill prommenixa så kan du alltid höra av dig för jag behöver med ut och röra på mig kan tänka mig att felicia kommer bli såå söt Ang fika så är nog inget bestämt, jag och sofia har inte jättebråttom iväg imorgon utan kan vara med om det blir fika, strular det med plats så kan vi alltid vara här    
    Absolut det gör jag
    Förra gången med felicia då jag skicka in till fsk så gjorde jag det februari månad och hon kom 1 augusti och då hade dom inte ens kollat på mina papper hur mycket i mamma pneg jag skulle få, Dom hade inte hunnit , hette det. Så det är däröfr jag vill vara ute i tid. Ska ringa bm och höra vad hon säger.

Ta det lugnt med flytten nu
  • cizza

Ja vi säger tant grön det låter bra vi får väl skjuta ihop några bord bara
    Min dotter är på dagis till 2 och kan efter det en liten stund för jag ska hämta killen på jobbet vid kvart över 3 sen.

Vilka är det som är med på fika i morgon då?

Fika 31 Mars
    Cizza

• cizza

Hej tjejer! Ja hinner tyvärr inte idag (tror jag) lite tight eftersom jag ska hämta min dotter och killen efter jobbet och så känner jag mig inte helt 100 idag med sömn eller något.

Men jag kommer in på tråden om det ändras men tror inte det som det ser ut just nu.
    Jag får vara med på andra fikan då vi bestämmer den.
    Ha det bra alla!

• cizza

Bara så alla vet ingen fika idag!  Alla får krya på sig

• cizza

Tråkigt att det inte blev någon fika, har inte vart helt 100 idag, vart så trött och smått förkyld. Men som sagt öppna förslag till nästa fika och hoppas att dom flesta kan.

tindratindra & Annahp tråkigt med illamåendena och hoppas verkligen på att det går över snart. "peppar, peppar" så har jag inte kräkts någon under 1:a graviditet och den här men kan förstå hur jobbigt det är. då jag bara tycker halsbränna är jobbigt och bara må illa. Krya på er!

Och självklart välkomna till ZbrushEr & Peggys

Har tyvärr inte vart så aktiv några dagar då jag vart trött.

ZbrushEr skrev 2010-03-31 16:35:36 följande:
    Tack det är roligt att det finns fler som är intresserade av att träffas. Va inne på din presentation.. Hur gammal är du?..Hur känns de å vänta första? .Tänkte att jag skulle försöka få någon bild av er en åt gången .:) Ställ gärna frågor om du och ni undrar nåt om mig...Jag bor på sjöbo... Kram
     Hur gamla är dina barn? vart på sjöbo bor du? Jag bor på sjöbo också. Min dotter går på trollgården på dagis och har tyvärr inga att leka med kanske hade någon skrutt i samma ålder fatta det som du var beräknad ganska snart?

Ha det bra tjejer och dumma influensa eller vad det är som kommit GLAD PÅSK om det är någon som ska ta påsklov ifrån tråden
    i
  • cizza
    Lilla JJ skrev 2010-03-31 20:32:59 följande:
    God kväll på er alla! Usch vad jobbigt att må illa och kräkas. Jag mådde bara illa till v.12. Nu de sista veckorna har jag dock kräkts några gånger när jag börjt mig framåt. Och så har jag halsbrännan from hell. Den är värre än vad illamåendet var. Jag funderar och funderar på namn till bebisen, men det är så svårt. Ni som redan har barn. Var det svårt att bestämma sig? Gkorde ni det innan eller dök det upp när bebisen väl var ute? Krya på er ni som är sjuka. Och hoppas att vi kan få till fikan nästa vecka.
    Jag håller TOTALT med dig med halsbränna usch .
    Jag är på väg att spy när jag böjer mig framåt men har aldrig direkt kräkts har väldigt svårt för det, även om man nu hade önskat sig att ibland kunna få spy då man verkligen knner att man behöver. Knäppt det lät

Vi hade ju som sagt några namn och hade ställt in oss på ett tjejnamn bara faktiskt hade inget killnamn, så när hon kom ut hade vi namnet cornelia som jag var bestämd för men när hon kom ut sa jag att det är ju en felicia som var 2:a hands namn men det är nog olika men själva kotten kanske inte passar med namnet man tänkt och jag tror att man ser direkt vad kotten ska heta men det är ju många som går några veckor utan att komma på namn.
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010