Bebisar i Borås hösten 2010
Onsdag passar mig perfekt Vart?när?
Onsdag passar mig perfekt Vart?när?
Vad roligt vill också höra hjärtljuderna
skönt att alla värden var bra och krabaten var livlig
Just det var det jag skulle ringa min barnmorska om, eftersom jag gör ul nu på torsdag så tänkte jag passa på att skicka in papprerna till FK så snart som möjligt.
Här är det bara bra. Väldigt rastlös och ska väl ut och gå en sväng i det underbara vädret.
Har suttit och sytt påsk kläder till felicia som dom ska ha i morgon, blir en söt liten påsk kärring
Lurar på fikan i morgon? är det bestämt något ännu? Kanske missat något i tråden
Ja vi säger tant grön det låter bra vi får väl skjuta ihop några bord bara
Min dotter är på dagis till 2 och kan efter det en liten stund för jag ska hämta killen på jobbet vid kvart över 3 sen.
Vilka är det som är med på fika i morgon då?
Fika 31 Mars
Cizza
Hej tjejer! Ja hinner tyvärr inte idag (tror jag) lite tight eftersom jag ska hämta min dotter och killen efter jobbet och så känner jag mig inte helt 100 idag med sömn eller något.
Men jag kommer in på tråden om det ändras men tror inte det som det ser ut just nu.
Jag får vara med på andra fikan då vi bestämmer den.
Ha det bra alla!
Bara så alla vet ingen fika idag! Alla får krya på sig
Tråkigt att det inte blev någon fika, har inte vart helt 100 idag, vart så trött och smått förkyld. Men som sagt öppna förslag till nästa fika och hoppas att dom flesta kan.
tindratindra & Annahp tråkigt med illamåendena och hoppas verkligen på att det går över snart. "peppar, peppar" så har jag inte kräkts någon under 1:a graviditet och den här men kan förstå hur jobbigt det är. då jag bara tycker halsbränna är jobbigt och bara må illa. Krya på er!
Och självklart välkomna till ZbrushEr & Peggys