Bebisar i Borås hösten 2010
MammaVeronika skrev 2010-03-15 19:24:24 följande:
Hej!Inte varit så aktiv här då det vart en del med fix å donande inför visningen samt massa pluggande då jag har prov i slutet av veckan. Jag ska försöka komma imorgon men våra katter som ska bli utekatter när vi flyttar skall steriliseras samt öronmärkas imorgon. Ska lämna dem på morgonen men vet inte när allt är klart och jag får hämta hem dem igen och hur dem mår efteråt så vill inte lova att jag kan komma ännu... Ojj vad ni shoppar på tjejer, vill med till ullared men får snällt vänta till efter flytten så blir en tripp i maj eller början på juni tror jag. Sambons arbetskompis var dock dit ner i helgen och handlade 5 bodys åt oss så lite nytt har jag fått ändå hihi.Annars har vi hunnit med att handla barnvagn och säng samt skötbord, eller jag beställt detts så skall hämtas hem i slutet av juli. Några babyplagg har även hunnit inhandlas samt lite annat småplock. hade ju som jag nämnt innan förmånen att få köpa lundmyrs saker för åf-priser så handlade lite saker för 570:- som egentligen skulle kostat över 2000:-Sedan har jag även fått en hel del fina kläder i 56 och 62 så nu när vi rensade på vinden visade det sig att vi redan har 2 flyttlådor med bebiskläder i dem minsta storlekarna så behöver nog inte så mycket mer (Har dock handlat bb-kläderna då jag ville ha nya dit) Roligt att handla sen när bebben är ute med juh!just det, även en babysitter har inhandlats då jag fick ett erbjudande att handla en för halva priset.Var det förresten någon som skrev att det fanns lundmyrgrejjer på ullared?Hoppas det går bra med katterna och att du hinner till fikat.
Är så trött har suttit och sytt lapptäcke typ hela dagen så orkar inte sitta mer här just nu :S
Men jag tänkte att det är ju bra om alla har ett nummer om man blir sen eller så i morgon.
Så jag lämnar mitt mobil nummer 0735- 446408
Så ring om det blir några ändringar för någon annars så syns vi vid gula klumpen klockan 17:00.