Skönt att fått städat ur bilen och fixat. Bytte däck igår, var inställd på sista april så fick reda på dessa nya regler för 2 veckor sedan, hade beställt nya däck och fälgar till slutet av april men nu vart jag tvungen att byta däck för att byta igen om ca 2 veckor... suck!
Oj vad jobbigt det låter med sammandragningar och värkar, såhär tidigt med! kan känna av lite om jag haft en väldigt aktiv dag men inte när jag håller igång utan mer efteråt när jag slappnar av och ska röra mig efter det...
tråkigt att inte känna av bebisen ännu heller kan jag tänka mig, men sånt beror ju helt på hur dem ligger i magen oftast. Är säkert ingen fara men vet själv hur man gick och var orolig att något skulle vara fel innan jag började känna av den. Självklart kan mycket ännu gå fel på olika sätt men att känna sparkar är ju ändå en bekräftelse att den iaf lever. Är du orolig så prata med din bm. Påpeka att du verkligen är orolig så hoppas jag att du får komma in. Är troligtvis inget fel på bebbe men kan lugna en mamma lite iaf. Vet att det var svårt att hitta hjärtljuden när jag var inne (bebbe ville inte ligga still) så var beredd att det kan vara svårt. Mitt hjärta satt i halsgropen till dem hittade rätt. Så förstår varför dem inte vill leta efter dem för tidigt men nu ör det ju vara lätt för dig med, du är väl beräknad 1 vecka efter mig menar jag...
Hur är det annars då?