• FlowerSmurfen

Vad har ni för gravid symptomer i vecka 8?

• Svar på tråden Vad har ni för gravid symptomer i vecka 8?
  • Ant85
    FlowerSmurfen skrev 2010-03-11 21:17:16 följande:
    ömma bröst och trött är det mest påtagliga för min del.
  • pollykalasnjikov

jag kan säga vad jag hade för symptom. är i vecka 10 nu.

Vecka åtta var min VÄRSTA vecka med konstant illamående! Kunde inte göra någonting. Tur att det vände nu i vecka tio.
  • Edda2

Inget vill jag säga:-P
    Mer än lite ömma bröst när man släpper dem lösa efter fångenskap en hel dag.
    Annars känner jag inte så mycket längre mår bättre än vad jag har gjort under mina andra gravidteter så det är lite läskigt.

• Lololo

är  i v8+5 mår gräsligt illa o spyr...bläää

• asta

sjuuukt trött, och förvirrad (av hormonerna, jag och sonen letade länge efter var jag ställt juicepaketet för att till slut hitta det i skåpet med glas..). brösten har vuxit och jag har fått magkatarr - men det senare behöver ju inte bero på graviditeten!

• JochG

illamående, trött och ömma bröst :)

• Sojan

Är i vecka 10 nu. Mått konstant illa de senaste tre veckorna, men har ej kräkts en enda gång!! Väldigt ömma bröst.
    Men annars är allt bra ;)

• yonasam

Bröst som ömmar(de har växt oxo)
    Sjukt illamående....fattar inte varför de envisas med att kalla det "morgonillamående" det är ju för fan dygnet runt.
    Trött, har säkert sovit 16h/dygn de senaste veckorna
    Förstoppad :(
    Och har precis gråtit till extreme homemakeover (WTF!!???)

och så molvärk...tror att mensen ska komma varje gång

• Gunnell
    yonasam skrev 2010-03-13 10:47:40 följande:
    Bröst som ömmar(de har växt oxo) Sjukt illamående....fattar inte varför de envisas med att kalla det "morgonillamående" det är ju för fan dygnet runt. Trött, har säkert sovit 16h/dygn de senaste veckorna Förstoppad :( Och har precis gråtit till extreme homemakeover (WTF!!???) och så molvärk...tror att mensen ska komma varje gång
    Samma här ungefär. Fyy vad otäckt det är när man känner att det kommer lite krypande smärta. Har inte heller "morgonillamående" det kan komma när som helst!! Och magen arbetar i slowmotion :) Har också sovit sjukt mycket, känner mig som en katt :D
Svar på tråden Vad har ni för gravid symptomer i vecka 8?