• Anonym (Sugen tjej)

dildo med sugpropp?

Någon som har skaffat sig en dildo med sugpropp? Är lite lockad av att beställa hem en sån, men det finns ju så många olika. Är det någon som vill dela med sig av personliga erfarenheter eller tips?

• Svar på tråden dildo med sugpropp?
  • Anonym (sugpropp)

Jag har en med sugpropp. Det är en jättestor dildo som jag sätter fast på golvet i badrummet jag tycker den är otroligt skön där sitter jag och rider den och låter den komma in i fittan så långt det är skönt.
    Köp en du kommer att gilla den

• Anonym (skulle vilja se)
    Anonym (sugpropp) skrev 2010-03-14 16:42:40 följande:
    Jag har en med sugpropp. Det är en jättestor dildo som jag sätter fast på golvet i badrummet jag tycker den är otroligt skön där sitter jag och rider den och låter den komma in i fittan så långt det är skönt. Köp en du kommer att gilla den
    Sluta nu, du gör mig kåt!
  • Anonym (sugpropp)

ja jag är också kåt när jag använder den, köp en stor med en gång för annars måste du köpa en till eller ångra att du köpte för liten

• Anonym (läskigt!)

Åh, vilken passande tråd! Min man kom precis hem med ett "paket", för att göra mig glad. Det slutade med att jag grät o han kände sig misslyckad. Det var just en sån där "jätte-dildo" på sugpropp han beställt.
    Jag fick typ mer eller mindre panik när jag såg hur STOR den var. Kan inte föreställa mig att det skulle kunna vara skönt, då jag vanligtvis mest gillar klitoris-stimulatorer(heter det så?)... det jag kläcker ur mig när jag ser "apparaten" är: Va fan, hur jävla slapp tycker du att jag är? Sen börjar jag gråta...
    men som sagt, nu när jag hittade denna tråd o ser vad ni skriver, ska jag nog trots alllt försöka göra min älskling glad o testa i kväll, Det kan ju faktikst funka!

• Stygga stina
    Att ta stora saker är inga problem se bara till att ha övat upp knipmusklerna ordentligt så blir du inte slapp.....
    jag kan ta leksaker på en diameter på 10.5 cm men endå knipa runt killar så de säger att de blir blå...

Anonym (läskigt!) skrev 2010-03-19 18:45:44 följande:
    Åh, vilken passande tråd! Min man kom precis hem med ett "paket", för att göra mig glad. Det slutade med att jag grät o han kände sig misslyckad. Det var just en sån där "jätte-dildo" på sugpropp han beställt. Jag fick typ mer eller mindre panik när jag såg hur STOR den var. Kan inte föreställa mig att det skulle kunna vara skönt, då jag vanligtvis mest gillar klitoris-stimulatorer(heter det så?)... det jag kläcker ur mig när jag ser "apparaten" är: Va fan, hur jävla slapp tycker du att jag är? Sen börjar jag gråta... men som sagt, nu när jag hittade denna tråd o ser vad ni skriver, ska jag nog trots alllt försöka göra min älskling glad o testa i kväll, Det kan ju faktikst funka!
  • Anonym (läskigt!)

Hahaha Knipmusklerna är det inget  fel på ,säger gubben;).

• Anonym

Min fru jag prövade den tillsamns och jag tände som fan
    när jag såg henne att rida på den så det slutade själv med att jag stog onanera
    framför henne och spruttade ner hennes ansikte och bröst   .............
    jag tänder satan när jag ser min fru leka med sig typ dildo eller något
    stimulans  men jag tror inte hon vågar släppa los helt och vissa framför mig att den
    faktiskt är jävligt skön för jag upplever att hon är rädd att vissa i me den större en min egen för den 30 cm lång jätte grov och jag själv tänder så jag exploderar när jag ser henne med den jag vill ha någon bra tips eller råd ha en bra alla

• pappa på nytt

jag tänder som fan när min fru leker med en jätte dildo
    jag själv exploderar av kåthet och vill bara släppa loss
    alla spärrare bara släpper helt och hållet är den nogen annan som har uppleft
    samma sak eller är det jag som går för långt

Svar på tråden dildo med sugpropp?