Vi som vill plussa i juni!
Vi ska också börja försöka i Juni, det blir våran första. Det bestämdes redan i december 2008 att vi skulle börja denna sommar. :) Känns svårt att vänta till juni, men vill verkligen ha störst chans på en mars-maj bebis.
Vi ska också börja försöka i Juni, det blir våran första. Det bestämdes redan i december 2008 att vi skulle börja denna sommar. :) Känns svårt att vänta till juni, men vill verkligen ha störst chans på en mars-maj bebis.
Jag försöker fokusera på andra saker, men som ni säger, man tänker ändå på det hela tiden. :) Vi har inte berättat till nån om våra planer, men jag vill bara prata om det hela tiden med alla jag känner. Får bita sig i tungan ibland. :)
Vi ska åka o resa på semestern så vi börjar på resan, så får man se hur fort det går. Förhoppningsvis jättefort! :)
Skriver en rad för att puffa upp tråden lite. Än är det inte juni, men ack så nära ändå! Spännande tider har vi för oss. :)
Jag kommer ha mens i slutet på maj och då även i slutet på juni. Är lite osäker på om vi ska börja före eller efter den... Börjar vi före och det skulle ta sig direkt så kanske barnet redan föds i slutet på februari enl grav kalendern här på familjeliv. Men man kanske ska börja redan då iallafall eftersom det mest troligt INTE tar sig på första?
Jag vill gärna ha ett vårbarn, inte föda mitt i smällkalla februari när det är -27 ute och 2 meter snö överallt.
Åh denna eviga väntan....och längtan!
Nu blir det att köra med äl-stickor framöver för att pricka rätt. Har haft det väldigt trevligt nästan varje dag sen mensen slutade, men har inte äl förrän i veckan så nu blir det att lägga i en extra växel. ;) Hoppas bara inte mannen blir sjuk, verkar lite krasslig idag, men jag får väl ta extra hand om honom då... :D
Lycka till allihopa!
Jag har inte BIM förrän den 24, men har haft sån otrolig mensvärk nu ett par dagar, och det blir bara mer o mer. Kommer inte ihåg att jag har haft sån här mensvärk på många många år.... Hoppas det är ett litet frö som börjat gro, vi får väl se om några dagar. Inte länge kvar nu!
Fasen, gick in på min äglossningskalender här på FL, och jag har ju inte BIM förrän den 25:e! Jag har räknat fel...men ärs, det är bara en dag til. Testade neg idag, men det är ju BIM-5 så kanske inte så konstigt.... Ska nog vänta till tisdag och testa nästa gång, och så fortsätter jag varje dag fram till fredag. Vill veta så fort som möjligt om man råkar plussa före BIM! :)
Uppdaterar listan
BIM 1/6 Havsklippan - PLUSSAT 2/6 !!!
BIM 3-4/6 Lollo14 PLUSSAT 2/6 !!!
BIM 5 /6 MJF - PLUSSAT 3/ 6 !!!
BIM 10/6 Caroline1985 PLUSSAT 13/6!!!
BIM 12/6 Sooff PLUSSAT 10/6 !!!
BIM 13/6 Frida1985
BIM 15/6 Ärtan2010 PLUSSAT 18/6!!!
BIM 16/6 Pikkumamma
BIM 18/6 Ella30
BIM 18/6 nike81
BIM 20/6 Lerumstessan PLUSSAT 16/6!!!!
BIM 20/6 Lilla Emma
BIM 20/6 Ernlia03
BIM 24/6 Anneh
BIM Midsommarafton MammaE2011
BIM Midsommarafton Lissabon
BIM 24/6 annakohler
BIM 27/6 AronsMamma
BIM 28/6 Emau
BIM 28-29/6 Veronica83
BIM 28/29-6 Monique
BIM 29/6 Linslus80
BIM 30/6 Starklängtan
BIM 2/7 09 11 22
BIM 3/7 delight87
BIM 3/7 Silverjag
BIM 9/7 Frokenfina
BIM 12/7 myessence
Idag välkomnar jag ännu en dag av molvärk och ömma bröst, men idag har de bjudit med en kompis, nämligen illamåendet. Bara några dagar kvar till BIM.... har inte testat idag, men hoppas på goda nyheter imorgonbitti. :D
Tisdagens test är negativt. Vaknade med världens mensvärk i magen, men ingen mens. Nu har värken släppt för en stund iaf. Har ju haft värk varje dag i minst 5 dagar nu. Är på BIM-3 idag. Brösten är nog inte lika ömma nåmer.
Jaja...den som lever får se! Men nog är det jobbigt att vänta.
Mina symptom har idag nästan försvunnit...inte mått illa alls. Bröstvårtorna ömmar inte alls lika mkt nåmer, och molvärken har avtagit. Var verkligen hemsk värk på morgonen när jag klev upp, men under dagen har jag inte blivit besvärad nästan alls. Måte lite illa när jag blir hungrig, men det är nog bara jag som tänker för mkt.
BIM-2 imorgon, tar ett nytt test och håller tummarna på att det visar nåt.
Grattis Anneh!
Jag hoppades oxå på att få svaga pluss före BIM, men det har ju inte visat nånting på varken BIM-5 eller BIM-3. Imorgon blir det ett nytt försök.
Idag på eftermiddagen kom mensen 2 dagar för tidigt. Känns jätte trist, men samtidigt jätte skönt att slippa vänta till fredag. Testade ju imorse och när det blev neg igen så är jag inte förvånad över att mensen kom. Men har mått så himla konstigt, vet inte om det är nu första riktiga cykeln som gått efter att jag tog ut spiralen....
Men ikväll ska jag ut o äta gott o ta mig ett glas rött tror jag!
Plockar bort mig från listan och satsar på Juli istället!
BIM 1/6 Havsklippan - PLUSSAT 2/6 !!!
BIM 3-4/6 Lollo14 PLUSSAT 2/6 !!!
BIM 5 /6 MJF - PLUSSAT 3/ 6 !!!
BIM 10/6 Caroline1985 PLUSSAT 13/6!!!
BIM 12/6 Sooff PLUSSAT 10/6 !!!
BIM 13/6 Frida1985
BIM 15/6 Ärtan2010 PLUSSAT 18/6!!!
BIM 16/6 Pikkumamma
BIM 18/6 Ella30
BIM 18/6 nike81
BIM 20/6 Lerumstessan PLUSSAT 16/6!!!
BIM 20/6 Lilla Emma