• anneh

Vi som vill plussa i juni!

Grattis till Havsklippan, Lollo14 och MJF!

Jag skriver in mig här på eran lista :)
    Har beräknad äl 9/6, gjorde test idag som nästan var positivt, lite lite svagare än kontrollstrecket :) Imorn är det nog starkare!
    Andra försöket nu för oss, första barnet.

BIM 1/6       Havsklippan -  PLUSSAT 2/6 !!!
    BIM 3-4/6   Lollo14           PLUSSAT 2/6!!!
    BIM 5 /6      MJF -              PLUSSAT 3/ 6 !!!
    BIM 9/6      myessence
    BIM 10/6    Caroline1985
    BIM 12/6    Sooff
    BIM 13/6    Frida1985
    BIM 15/6    Ärtan2010
    BIM 16/6    Pikkumamma
    BIM 18/6    Ella30
    BIM 20/6    Lilla Emma
    BIM 24/6    Anneh
    BIM 29/6  
     linslus80
    BIM 2/7       AronsMamma
    BIM 2/7       09 11 22
    BIM 3/7       Emau
    BIM 3/7       delight87
    BIM 3/7       Silverjag
    BIM 9/7       Frokenfina
  • anneh
    annakohler skrev 2010-06-07 13:49:32 följande:
    fick precis som du ett test som visade nästan positivt så jag kanske får ÄL tidigare denna gången
    När har du beräknad äl?
  • anneh

Idag blev det positivt på ältestet, undra om det gör nåt att vi inte myste igår, dock gjorde vi det i förrgår..
    Bild på testet finns i mitt galleri om nån vill se.

• anneh
    Caroline1985 skrev 2010-06-10 21:50:07 följande:
    Det var samma med båda. Kom lite senare. Känns lite konstigt i magen nu. Brukar inte ha sen mens och det är högst 2 dagar till BIM om jag räknar med de längsta och ovanliga cyklerna. Hoppas verkligen att det är ett plus!!!

Har lagt bilderna i galleriet men det kanske tar ett tag innan ni kan se dem eller något. 

Kan ej se ditt galleri. Tänk på att bilderna ska vara högst 2mb, annars går det ej att ladda upp dom.

• anneh
    Naura skrev 2010-06-16 14:15:30 följande:
    Samma här...ingenting. Kanske om jag anstränger mig och tänker riktigt mkt så kan jag få både det ena och andra symptomet, men inget tydligt. Jag är lite fundersam på mina flytningar och har lite molvärk, men det kanske är precis som vanligt, bara det att jag tänker på det så himla mkt nu. Jag tänker att ägget har väl inte ens fäst ännu, så det kan ju inte vara nå symptom.

Men har 4 test från testlagret och ett cb-digital redo hemma. Ska testa sön-ons med testlagrets och sen ta till cb-digital under midsommarhelgen om ingen mens dyker upp. :)

Annakohler Jag tror du ligger fel i BIM-listan om du bara har 8 dagar kvar? Spelar ju ingen roll, men tänkte bara säga så du vet! Glad
    Jag tänkte testa på onsdag :) Hoppas hoppas.
  • anneh

Hmm, hade lite mys nyss med min sambo, sen när jag skulle gå o tvätta av mig var det blod (!?). Det var inte klarrött, mer brunaktigt. Så det var nog inte pga sexet som jag blödde?
    Kan det vara nidis? Har BIM 24/6..

• anneh
    annakohler skrev 2010-06-18 19:39:04 följande:
    tackar, ja jag ska fortsätta
    Har du plussat tidigt i dina andra graviditeter också? Har också bim 24 o funderar på om man ska tjuvtesta..
  • anneh

Jag tror att jag har har plussat, men det är väääldigt svagt. Skrattande
    Åh, nu har jag ångest för att jag tjuvtestade idag, skulle ju inte testa förän den 24e Skrattande
    Ska testa på torsdag igen, hoppas det är starkare då!

Svar på tråden Vi som vill plussa i juni!