Inlägg från: Chokladmuffins |Visa alla inlägg
  • Chokladmuffins

Vi som vill plussa i juni!

Hej alla!
    Jag har följt den här tåden lite vid sidan av. Jag har inte varit medlem på FL men idag tänkte jag att det var dags..

Jag var helt hundra på att jag skulle kunna skriva att jag plussade idag.. Idag har jag BIMdag men tyvärr så lyser både det rosa strecket och mensen med sin frånvaro.. Det gör mig så förvirrad..

Igår var jag helt övertygad att jag var gravid och gjorde därför ett test i morse för att bekräfta. Men inget syntes.. Nu är det så att testet är utgånget sedan sept 2009 så det kan ju bero på det, men kontrollstecket syntes tydligt. (Kan det var så att det rosa testet är känsligare?)

Mina symptomer:
    Nån dag efter ÄL hade jag stickningar i underlivet.
    Tjock vit flytning 
    Inte jätteömma bröst men dock ömma.
    Vårtor/finnar på bröstvårtsgårdarna.
     Illamående som ökat dag för dag.
    Trött på dagtid men sover dåligt på nätterna.
    Molvärk till och från
    Bubblig i magen.

Håll nu tummarna för mig!! =)

• Chokladmuffins

Jag glömde ju skriva varför jag blev så säker på det igår.. Jo igår så kände jag lite lätt på mitt ena bröst och då kom det vätska ur det. Har kommit förrut också men mer som en finne. Nu var det rinnande vätska. Då kändes det verkligen som att jag var gravid.. Men nu är jag mer tveksam. =(

• Chokladmuffins
    AronsMamma skrev 2010-07-05 09:51:28 följande:
    Japp det är jätte skumt, har precis pratat med barnmorskan, och hon sa att det kan ju vara så att antingen, mensen hoppas över denna månad av nån konstig anledning, (dock förstår jag då inte varför jag blödde i ca 1 vecka innan mens,

Eller så kan det vara en graviditet fast hormonerna inte är tillräckligt höga än.

Så jag ska avvakta i ca en vecka till, ringa gyn på fredag och hoppas på att få en tid. Har jag tur får jag en tid på måndagen, annars får jag vänta i ca 3 veckor på att få en tid. Usch vad jobbigt.
    Kan det inte vara så att det var mensen som kom 1 vecka tidigt?
    Förstår din frustration.. Man vill ju bara veta så man kan gå vidare!!
Svar på tråden Vi som vill plussa i juni!