-
-
Svar på tråden Sensommar-/höstbarn i Göteborg 2008
-
Välkommen in i stugan!
-
Vilka slags Skip Hop är det ni har? Jag har varit sugen på en sån, men det finns ju duo, dash mm..
Ska undersöka detta imorgon, då ska vi och beställa/köpa vagn!!Karin: Mmhm, är det så man säger nu? Hehe..Jag hittar gärna på något på måndag, vad har vi för roliga förslag?Slänger in bebislistorna här också så att de ej försvinner!Ell En's mini:
Morris - pojke 11/4
Karin - pojke 4/4
Chocolat - pojke 12/4
Ellie - flicka 3/4
Frida - pojke 7/4, BF
Chocolat's pyre:
Frida- flicka 1/5Karin - flicka 23/5Morris - flicka 11/5Ell En - pojke 20/5
Ellie: pojke 15/5MOrris knoddis:Frida - flicka 19/6Chocolat - pojke 21/6
Ell En - flicka ??
Ellie: flicka 26/6, midsommardagen
Karin - pojke 20/6 -
Äsch, alla gissar på att jag går över tiden :/
Mellanmål ute i snön idag på varsitt sittunderlag, Felix tyckte det var jättekul att man kunde göra hål för drickaflaskan i snön och gjorde minst 20 stycken, bra att ha :) -
vad mysigt det låter morris! du är så duktig som hittar på och gör massa saker trots att du har svårt att röra dig... mitt dåliga samvete gnager
karin - just den här måndagen börjar vi inskolningen med jamie så jag tror det får räcka med det. men annars hänger vi gärna med på roliga saker, kanske veckan därpå?
ikväll är det solsidan!! det är ju så fantastiskt kul! ha en bra helg tjejer och killar! -
Ell En > Inte så avancerat, vi bara gick ut på vår gräsmatta och satte oss på två snöhögar :)
Lycka till med inskolningen! -
Ett litet avtryck i nya tråden
Ha en bra fredagkväll tjejor! -
Nu åker vi till Dalsland, kommer hemimorgon em. Jag ses gärna imorgon. Bestäm något så hänger vi på!
Ha en skön lördag alla favvomammor! -
Nu har vi beställt vagnen, en BT Dublin -10, brun med 1 liggdel. Och det känns bra, Alva satt bra i den också! MEN, haha, nu har jag och Mikael en rolig dispyt här. Han lägger sig i valet av utseende på skötväskan!! WTF! Han vill ha en enfärgad, typ svart eller brun så att han känner sig bekväm med den också, medan jag vill ha en riktigt fin till vagnen..
Hmm, jag är nästan inne på att köpa 2 för jag vill verkligen inte ha en tråkväska...
Men denna diskussion skrattar jag åt kan jag säga, lägger sig era karlar i vad ni har för skötväska?
Och vi är fortfarande helt villervalla i skallen om vart vi ska ta vägen när vi sålt lght:en.. Rimforsa eller GBG med omnejd.. OCH ni får inte säga något för ni är partiska!
-
Hurra för Anna! :) Rätt låt vann!
-
Yeayh, dansar runt en sväng..
Här har vi tittat på New Moon istället.. M. var besviken, jag satt och myste