-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Har du lång eller kort stubin?
-
Oftast väldigt kort, tyvärr... Å andra sidan är jag inte långsint!
-
Lång stubin när det gäller gräl, jag börjar inte skrika och skälla i det första taget.
Däremot har jag typ INGET tålamod alls. -
Jag har ganska kort stubin, kan ryta ifrån särskilt till sambon ibland lite för fort.
Men jag jobbar på det :) -
I normala fall, ganska lång. Är jag hungrig, trött eller bara inte mår bra så kan jag gå i taket för ingenting...
-
Låååååång stubin och ett extremt tålamod. Det är få/lite som kan reta mig.
-
Antingen väldigt lång eller väldigt kort. Finns inget mellanting.
-
Kort stubin. Är dock väl medveten om det och försöker att behärska mig, speciellt om jag är bland folk.
Kör jag bil och "råkar ut för" någon som kör dåligt kan jag iofrs sitta och fräsa för mig själv. Tutar inte, gör inga obscena gester eller på annat sätt låter mina medtrafikanter veta att jag är arg, utan på sin höjd kan jag yttra ett "men för helvette!" för mig själv. Har jag passagerare i bilen behärskar jag mig.
Jag kan bli riktigt otroligt arg ibland, men min sambo har världens längsta stubin. Därför grälar vi väldigt sällan. Däremot kan han sura längre stunder, något jag aldrig förstått mig på.
Min mamma har samma temperament som jag, så jag kan ju säga att jag och mamma grälade en del när jag var tonåring -
Jag har kort stubin, men kan behärska mig, däremot går det väldigt fort över också
-
Lång stubin och bra tålamod, men retar nån mig tillräckligt då exploderar jag.
-
Det beror helt på vad det gäller.
Ibland kokar jag över på en gång (men kan ändå vara sansad). Ibland har jag hur bra tålamod och hur lång stubin som helst.
Men tyvärr så är jag en väldigt explosiv person då stubinen väl tar slut oavsett längd.