• Anonym (ledsen)

min kille ligger o runkar när jag sover bervid

Vet inte hur jag ska tolka detta?

Vaknat flera gånger denna vecka av att min kille väntat på att jag ska somna o sen börja runka. 
    Han har inte ens försökt att få till de med mig och enligt mig så har han inte verkat så intresserad av sex på slutet heller, är gravid så har en stor mage som är lite i vägen men jag har aldrig sagt nej. 
    Men de känns ju inte som att han tycker om mig längre när han ligger där när jag ligger brevid, detta gör mig väldigt ledsen men har svårt att ta upp de med honom.
    Om han gör de när jag inte är hemma så spelar de mig ingen roll men nu ligger jag ju brevid. 
    Nån mer som upplevt detta? 
  • Svar på tråden min kille ligger o runkar när jag sover bervid
  • Jimmyh
    Anonym (ledsen) skrev 2010-03-13 09:33:29 följande:
    Vet inte hur jag ska tolka detta? Vaknat flera gånger denna vecka av att min kille väntat på att jag ska somna o sen börja runka.  Han har inte ens försökt att få till de med mig och enligt mig så har han inte verkat så intresserad av sex på slutet heller, är gravid så har en stor mage som är lite i vägen men jag har aldrig sagt nej.  Men de känns ju inte som att han tycker om mig längre när han ligger där när jag ligger brevid, detta gör mig väldigt ledsen men har svårt att ta upp de med honom. Om han gör de när jag inte är hemma så spelar de mig ingen roll men nu ligger jag ju brevid.  Nån mer som upplevt detta? 
    han kanske inte har fösökt få till det just för att du försöker sova? Jag vet inte hur han tänker men om han inte skulle tycka om dig längre så skulle han nog inte gjort det bredvid dig. Ända sättet att få reda på det är väl att prata med honom?
  • Anonym (vv)

Jag tror inte att han har väntat på att du ska somna. Han har nog bara inte kunnat somna och börjat runka för att kunna slappna av tillräckligt att somna.

• Anonym

Varför inte bara fråga honom?

• Anonym (,,,)

Han kanske inte känner sig helt bekväm i att ha sex med dig när du är gravid och magen växer mer och mer och det blir mer "verkligt" att det ligger ett barn där inne.

• Anonym

eller så är han kåt och vill inte ha sex, för en del killar tycker det känns konstigt när tjejen har ett barn i magen.

• Kya

tråkigt. jag skulle aldrig acceptera sånt beteende, om du blir ledsen av det så är det respektlöst. säg åt honom att gå på toan om han behöver lätta på trycket. jag skulle tycka att det vore obehagligt att behöva ligga bredvid nån som runkar.

Stolt 2-barnsmamma till Filip född 27 okt-08 och lillan född 12 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • Anonym (Milla)

Men om du vaknar av att han runkar kan du väl vända dig emot honom och hjälpa honom?  Hur vet du att han väntar ut dig tills du somnat? Något han sagt? kan det vara så att han bara inte kan somna? Att han just nu föredrar runk ist för sex vet bara han, fråga!

• redneck girl

kan inte se nått märkligt i det hela.varför hjälper du honom inte om du ligger vaken och lyssnar då? är du på slutet av grav,kan det vara lite svårt att få till nått hett sex...och han kanske behöver vädra den lite mellan varven bara....

• Anonym

jag tror att prat med honom är en ide, själv sitter jag på läktaren när min gravida sambo gnuggar sig själv...

• Kya
    redneck girl skrev 2010-03-13 12:36:36 följande:
    kan inte se nått märkligt i det hela.varför hjälper du honom inte om du ligger vaken och lyssnar då? är du på slutet av grav,kan det vara lite svårt att få till nått hett sex...och han kanske behöver vädra den lite mellan varven bara....
    det handlar ju inte om att han lättar på trycket. det handlar om att han gör det i deras säng, bredvid henne när han tror att hon sover. mkt respektlöst, om hon inte gillar det. det går att lätta på trycket någon annanstans, tex toan.
    Stolt 2-barnsmamma till Filip född 27 okt-08 och lillan född 12 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
Svar på tråden min kille ligger o runkar när jag sover bervid