min kille ligger o runkar när jag sover bervid
Vet inte hur jag ska tolka detta?
Vet inte hur jag ska tolka detta?
Jag tror inte att han har väntat på att du ska somna. Han har nog bara inte kunnat somna och börjat runka för att kunna slappna av tillräckligt att somna.
Varför inte bara fråga honom?
Han kanske inte känner sig helt bekväm i att ha sex med dig när du är gravid och magen växer mer och mer och det blir mer "verkligt" att det ligger ett barn där inne.
eller så är han kåt och vill inte ha sex, för en del killar tycker det känns konstigt när tjejen har ett barn i magen.
tråkigt. jag skulle aldrig acceptera sånt beteende, om du blir ledsen av det så är det respektlöst. säg åt honom att gå på toan om han behöver lätta på trycket. jag skulle tycka att det vore obehagligt att behöva ligga bredvid nån som runkar.
Men om du vaknar av att han runkar kan du väl vända dig emot honom och hjälpa honom? Hur vet du att han väntar ut dig tills du somnat? Något han sagt? kan det vara så att han bara inte kan somna? Att han just nu föredrar runk ist för sex vet bara han, fråga!
kan inte se nått märkligt i det hela.varför hjälper du honom inte om du ligger vaken och lyssnar då? är du på slutet av grav,kan det vara lite svårt att få till nått hett sex...och han kanske behöver vädra den lite mellan varven bara....
jag tror att prat med honom är en ide, själv sitter jag på läktaren när min gravida sambo gnuggar sig själv...