Anonym (pricken) skrev 2010-03-16 20:55:50 följande:
Blev uppringd av VC (de har sånt där system där man knappar in sitt telnr) ganska sent och blev direkt hänvisad till en gynmottagning. Var för sent för att ringa dem igår, idag har jag haft annat för mig och imorgon med, men ska se om jag kan få komma dit på torsdag. Har börjat skava lite i underlivet idag, vet inte om det är för att jag går och känner efter eller om det är prickarna... har dock tittat mer på dem och de är snarare gula än vita... kanske är talgkörtlar ändå?
Anledningen till att det skaver ar sakert for att du ar dar och pillar for att kontrollera att du inte har kondylom. Jag var helt nojig pa herpes ett tag (vet inte varfor) och satt jamt och pillade mig sjalv for att kolla om jag hade herpes. Till slut fick jag sar i underlivet for att jag var dar och pillade sa mycket och da rodde jag verkligen att det var herpes (men det var det inte. det var mitt fel).
Du har inte kondylom: alla har vita prickar! Jag hade inte heller upptackt att jag hade vita prickar m jag inte hade undersokt mig sjalv for herpes (och da trodde jag ocksa att jag hade kondylom, men det hade jag inte heller... jag ar besatt av konsjukdomar, har for i ovrigt gjort 5 HIV-test i mitt liv. men nu ar jag "etablerad" med man och barn och haller pa och slutar att oroa mig da jag bad de kolla ALLt nar jag var gravid).
ALLA har vita prickar!
(jag skrev i ett tidigare inlag om att alla har det och mina tjejkompisar).
sluta oroa dig!