Inlägg från: Kärleksknop |Visa alla inlägg
  • Kärleksknop

Bögseglingar....

Hans Svensson skrev 2010-03-21 22:01:04 följande:
    Tänk bara på att stjärtknullande kan leda till AIDS...
    Vad jag vet räcker det inte med att stjärtknulla, man måste dessutom göra det oskyddat med någon som är HIV-smittad...
    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Kärleksknop
    Hans Svensson skrev 2010-03-22 18:49:50 följande:
    Läs innantill...öppna blodkärl...-innerbär att smitta förs direkt ut i blodet! Suck!
    Fast om man inte har någon smitta finns det inget att överföra. Men jag tror att det här är överkurs för dig
  • Kärleksknop
    Hans Svensson skrev 2010-03-23 09:08:55 följande:
    Som amatör inom medicin, men dock med viss livserfarenhet så avråder jag från analsex....Baken är till för att bajsa med...Suck! Ändtarmen har öppna blodkärl o det betyder att smitta lätt kan transporteras ut den vägen i blodet. Och den som blir påsatt kan få en betydande problem me att hålla tätt bl.a. Jag har visserligen satt på en kvinna en gång den vägen, det finns ingen orsak, kvinnor har en naturlig ingång för penisen (överkurs för hbt folk). Testa någon gång är ok, men,men...
    Som amatör ger du också amatörmässiga råd, som har mycket lite med verkligheten att göra och avslöjar dig som mindre kompetent än majoriteten. Det finns inget i ditt inlägg som är värt att notera.
  • Kärleksknop
    Hans Svensson skrev 2010-03-23 22:00:05 följande:
    Som amatör ger du också amatörmässiga råd, som har mycket lite med verkligheten att göra och avslöjar dig som mindre kompetent än majoriteten. Det finns inget i ditt inlägg som är värt att notera. Med amatör inom medicin menar jag att jag inte är utbildad läkare men jag har läst ett par terminer på läkarlinjen. Detta är något som tillhör allmänbildningen, de flesta känner till att ändtarmen har öppna blodkärl, -  det är därför de bara använder baken till att bajsa med! Du är bara en bdsm fjant som utger dig för att vara kvinna fast du är man!
    Det är möjligt att du varit inskriven ett par terminer på en läkarlinje, men du har inte tillgodogjort dig någon information därifrån.

Det är också fullt möjligt att det rinner blod ur röven på dig 24/7, men för oss andra ser verkligheten annorlunda ut.

Personangrepp är så gammalt... Skaffa en ny vinkel.
  • Kärleksknop
    rlevitte skrev 2010-03-23 23:09:44 följande:
    (jag hoppas du inser att "b" står för bisexuell och "t" för transperson, vilket inte utesluter erfarenhet av att ha haft sex med kvinnor...  vilket f.ö. gäller en del homosexuella också.  så, eh, "överkurs" pekar mer på fördomar än något annat)   Mvh, Richard  
    Sccch, han vet nog inte att transvestiterna är hetero i lika stor utsträckning som volvoarbetare.
  • Kärleksknop
    Anonym (Hmm.......) skrev 2010-04-17 12:44:53 följande:
    Intressant... heterokillar verkar tro att bögkillar enbart ägnar sig åt sex i sina liv... avundsjuka?
    Jag skulle gissa att de gillar att tänka på när killar ligger med killar. Har man ett uteslutande intresse för damer är det knappast intressant vad andra killar sysslar med.
    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold. Some are just blind.
Svar på tråden Bögseglingar....