• Lingon

Ni som först testade negativt för att sedan testa positivt!?

Hej! Jag undrar om det finns någon här som först testade negativt men vid ett senare tillfälle positivt? Och i sådana fall hur lång tid det gick mellan det negativa testet till det positiva? Jag har tagit ett test idag som visar negativt och undrar väll mest hur snart det är meningsfullt att testa igen? Jag har oregelbunden mens men hade förra månaden en cykel på 27 dagar. Testade i morse på dag 25. Har som svag mensverk som jag haft ett bra tag nu, är dålig i magen och svagt illamående. När jag får mens vanligtvis brukar jag ha rejält ont i en timme precis när den kommer. Därför hoppas jag fortfarande även om jag vet att det kan poppa upp konstigheter bara för att man vill att något ska hända! Skulle vara jätteglad för att få svar på mina frågor. Ha det bra allihopa!

• Svar på tråden Ni som först testade negativt för att sedan testa positivt!?
  • Zocute

Japp, 2-3 v emellan. Fick reda på det i v 5½ typ

• dexterswife

Jag testade negativt med CB ett par dagar efter BIM men ingen mens kom och efter ytterligare 14 dagar ungefär testade jag positivt. Är väl en sån där låghormonare...

• Denim

Jag testade negativt på BIM (14 dagar efter ÄL) och sen positivt 5 dagar senare.

Lycka till!

• Lingon

Tack!
    Zocute, jag är inte så bra på det här med veckor... 5 1/2 är det vid bim eller efter?
    Stitch, Jisses! Jag har ju inte ens haft BIM ännu men det var ju väldans bra att få reda på att det kan dröja så länge...

Roligt ifall fler kan rapportera! Kram!

• Lingon

Tack Denim! OK fem dagar... undrar om jag mäktar med att vänta så länge (har ett test som ligger och ropar på mig i badrummet...)? Jag ska försöka!

• clementin

Hej! Jag testade negativt och tog ett nytt test efter en vecka som visade positivt.

• Jona

Två veckor efter bim var jag negativ, testade på lördagen då negativt och testade sen igen på måndagen då var det positivt. Jag har också oregelbunden mens som bara den.

• Lingon

Oj, vad ni alla har varit tålmodiga!
    Clementin, testade du första gången vid BIM?

• Lingon

Oj, jag vet inte om jag blir klokare eller mer förvirrad men spännande att få veta är det iallafall!
    Jona, du har snabbaste ändringen hittills! 2 dagar.

Tack för svaren! Nu måste jag gå till jobbet, men jag kikar in här när jag kommer tillbaka. Kram!

• Mrs W

Jag testade först positivt vid BIM (väääldigt svagt) och två dagar senare negativt så jag var övertygad om att jag inte var gravid tills jag testade igen efter en vecka och då var det positivt. Snurrigt värre

Svar på tråden Ni som först testade negativt för att sedan testa positivt!?