• Alexandria

Dålig stil av Ola Rapace!

Kolla här vad Ola Rapace säger om Millenium. Han är ju uppenbart avundsjuk på sin fru, men inte utalar man sig såhär om det hon gör!! Dåligt!
    De flesta andra skulle aldrig säga såhär hur avis vi än var!!
    Och jag som alltid har tyckt att han verkar så bra...

http://www.alltomstockholm.se/start/article601322.aos

• Svar på tråden Dålig stil av Ola Rapace!
  • Hannah76

Det var väl inget konstigt i det han sa?
    Hon har ju förövrigt själv pratat ner triologin...

• Alexandria

Oj visste inte att han har varit inblandad i sånt...har missat det, bor inte i Sverige kanske därför.

I alla fall verkar han skitavundsjuk på Noomi. Kul för henne.

• Topcom
    Så du känner ingen avundsjuka?
    – Nej, absolut inte. Man vill ju alltid ha stora roller. Men just den här rollen är ingenting jag är avundsjuk på. Inte heller på all den hets som har varit runt Millenniumtrilogin heller. Jag tycker tvärtom att det är lite sorgligt att det är sådant som går hem hos folket. Nivån är så fruktansvärt låg på historierna och även karaktärerna i filmerna.

D Å L I G T!

Jag som fru skulle bli ganska ledsen om jag läste det där. Att han inte kan unna henne någonting.. =( Men dem verkar ju inte heller så väldigt lyckliga, det har ju snackats otrohet från hans sida en längre tid..Skulle inte förvåna mig om det vore sant.
  • Hannah76
    Sthlmsparlan skrev 2010-03-14 09:26:22 följande:
    Så du känner ingen avundsjuka?– Nej, absolut inte. Man vill ju alltid ha stora roller. Men just den här rollen är ingenting jag är avundsjuk på. Inte heller på all den hets som har varit runt Millenniumtrilogin heller. Jag tycker tvärtom att det är lite sorgligt att det är sådant som går hem hos folket. Nivån är så fruktansvärt låg på historierna och även karaktärerna i filmerna.D Å L I G T!Jag som fru skulle bli ganska ledsen om jag läste det där. Att han inte kan unna henne någonting.. =( Men dem verkar ju inte heller så väldigt lyckliga, det har ju snackats otrohet från hans sida en längre tid..Skulle inte förvåna mig om det vore sant.
    Men hon har ju sagt samma sak om filmerna.
  • Alexandria
    Hannah76 skrev 2010-03-14 09:28:19 följande:
    Men hon har ju sagt samma sak om filmerna.
    Hmmm...ja det verkar ju också väldigt normalt...
  • kinapuff

Han sa ju bara att filmerna var dåliga och det är de faktiskt. Böcker är väldigt bra men filmerna kunde definitivt gjorts mycket bättre! Så jag ser det bara som en sanning. Filmerna är överhypade. Ingen avundsjuka.

• gelemamman

alltså jag tillhör ju den skaran som delar hans åsikter angående triologin och karaktärerna så njae... ser inget dåligt i det.

• Guldrosen

... och man tror ju på allt som står i tidningarna och på nätet... !

Det är ju ingen som vill tjäna pengar på att sälja tidningar.

Jag glimmar som Guld och är vacker som en Ros
  • Hannah76
    Trollet05 skrev 2010-03-14 09:30:02 följande:
    Hmmm...ja det verkar ju också väldigt normalt...
    Men gillar du allt du gör i ditt jobb? Kalrt en skådespelar itne kan gilla allt de gör, men de behöver ju som alla andra försörja sig.

Han säger jui nget illa om henne, bara att han inte gillar filmerna.
Svar på tråden Dålig stil av Ola Rapace!