• pelagonia

1 års present till Pojke ?

Vill ha många förslag för inköp att presenter till vår son.

Nu har han en bror på 3 år och därmed har han lite leksaker.

Viktor 070103 & Theodor 090331
  • Svar på tråden 1 års present till Pojke ?
  • Ziitoo

Något från Fisher Price kanske? Bra och tåliga leksaker. En bok? Klossar? Dupplo?

Emmi Isabell ♥ Mammas och pappas lilla älskling!
  • Plärtan

Jag håller på att fixa ett minikök till min sons rum, det blir hans 1-årspresent :)
    Har tänkt lite på en pool att ha i trädgården på sommaren, och några roliga saker att leka med i sandlådan. Men det kanske ni redan har, med tanke på storebror.

• pelagonia

Denna har vi köpt beg i fint skick..den finns inte ny någonstans. Denna är från oss.

Funderar på en gunghäst.

Vi bor i lgh så pool är ingen ide

www.fisher-price.com/fp.aspx&e=detail&pcat=bulnl&pid=30446

• lillvilda

vi tycker duplo har varit toppen till våra grabbar som idag är 1,5 år och snart 3 år. Till en början bygger de inte så mycket utan kör mest bilarna och leker med gubbarna och snabbt har de börjat bygga . Vår blivande 3 åring leker fortfarande med duplo men idag bygger han ju mer komplicerade saker medan lillebror börjat sätta ihop lite men tycker djuren och bilarna är roligast. Duplo har ju ett så stort utbud oxå att det går köpa så mycket olika saker och fylla på duplolådan eftersom.

Dockvagnar har oxå varit populärt bland våra grabbar. Dom har lastat dom med dvs och kört runt här hemma.

♥ KÄRLEK ♥Mina pojkar, L 2007 N 2008
  • pelagonia
    L E A skrev 2010-03-14 22:57:21 följande:
    trehjuling kanske...lagom till sommaren...
    Hmm kanske till nästa år
    lin83 skrev 2010-03-14 22:55:49 följande:
    Bobby car...
    Vi har en nalle puh bil
  • La Lola

En docka?

Hedda fyllde 1 år i går o fick bla en bil, muggar o tillbringare och böcker.

*mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
Svar på tråden 1 års present till Pojke ?