• Toboas

Min vidriga man

Som flera påpekat så tror jag också att "luder" är en efterhandskonstruktion för att distansera sig från tjejen han varit med och markera att hon var mycket mindre värd än hans nuvarande flickvän. Det är ju uppenbart att ålder och sexualmoral är viktiga ämnen (åtminstone här på FL) så om den han nu varit med tidigare var mycket yngre så "kompenserade" han det kanske med uttalandet.

Varför skulle sex med en person som har sex med andra automatiskt vara motsägelsefullt? Han kanske så ner på hennes beteende - av kulturella skäl - men ändå var attraherad av henne - av biologiska skäl.

• Toboas
    Kali B skrev 2010-03-15 16:52:08 följande:
    Men han fick ju inte upp kuken för att han inte uppskattade hennes kropp.
    Vilket ju kan vara något han säger nu också av samma orsak som det jag nämde tidigare - markera att det inte var attraktivt i sig att hon var så ung.
  • Toboas
    Anonym (Naiv) skrev 2010-03-15 16:51:41 följande:
    Tråden är väldigt intressant! Vi kvinnor är verkligen naiva. Vi tror att våra män älskar oss och tycker vi är det vackraste som finns. I själva verket tror jag att så gott som alla (med undantag förstås) män fantiserar om en nybadad 17-åring när de har sex med oss fruar.
    Jag kan tycka unga tjejer (typ 17) är både söta och vackra. Attraktiv på ett sexuellt sätt är det dock sällan jag ser någon under 25 som är och knappast någon under 20. Vad ögat gillar är en annan sak än vad man upplever som attraktivt. Men jag kanske inte är typisk kille men jag tror inte jag är unik heller bara är jag som behöver gilla personen för att bli attraherad. Världens hetaste brud blir iskall sekunden hon stoppar en cigarett i munnen...
  • Toboas
    LyckligtSlut skrev 2010-03-15 22:48:22 följande:
    Det är inte sexuellt utnyttjande av BARN att ha sex med en femtonåring. Inte heller utnyttjande om hon är med på det. Man behöver inte vara 18 för att ha sex med en över 18 år. Man har femtonårsgränsen i Sverige och då råknas det inte som att ha sex med barn. Sexuellt utnyttjande av barn existerar med andra ord inte om man är 15 år fyllda. Utnyttjande kan det vara under vissa omständigheter, men inte av barn.

Pregga skrev 2010-03-16 07:30:44 följande:
    Då tycker jag att du ska ta å läsa på om LAGEN! du verkar ju inte ha koll på den, OM hon skulle anmäla han så e det exakt vad det skulle klassas som, sexuellt utnyttjande av minderårig! Detta är fakta å inget jag hittar på. Var med på en rättegång gällande just detta! Hur lättpåverkad tror du inte en 15 åring är! ?
    LyckligtSlut skriver att det inte inte kan vara utnyttjande av BARN och Pregga pekar på lagen och säger att där står det unyttjande av MINDREÅRIG.

Pregga - om LyckligtSlut ska läsa lagen så kan du väl åtminstone läsa ditt eget inlägg för att se att "barn" och "mindreårig" inte är samma sak.
Svar på tråden Min vidriga man