Anonym skrev 2010-03-16 08:01:51 följande:
Jag har inte läst svaren utan svarar bara på TS. Jag tycker att du överdriver.. inget snack om saken. Du har ju gått in i ert förhållande med vetskapen om detta så varför börja gnälla nu..? Och att tända på en 15-åring.. ja.. är det så jäkla konstigt egentligen? En 15-åring kan lätt se ut att vara både 20 och 25... Och helt ärligt... det är inte så långt tillbaka i tiden som kvinnorna fick sin första barn i den åldern och faktiskt räknades som kvinnor.. Hade detta handlat om någon som såg ut som ett väldigt litet barn... typ späd.. inga bröst eller andra vuxna attribut så hade det varit äckligt.. Men för dig verkar åldern vara det avgörande och det är ju trams om något. Jag hade tyckt det var äckligare om han tänt på och velat ha en 30-åring som gjorde sitt bästa för att se ut som 10... DÅ är man ju knäpp eftersom det är det barnlika man vill åt....
Många män tänder på tonåringar
just för att de är tonåringar.
Gör ett fejk konto och gå ut på vilket populärt ungdomsforum som helst.
Vuxna män, allt från 20 till 65 kommer att kontakta dig, och det snabbt.
Jag har nämligen gjort ett sådant konto för att kolla säkerheten på en sida, och hur vanligt det är att vuxna män söker tonåringar för sex.
Jag utgav mig för att vara 14, ibland 16, könen var olika ,men spelade ingen större roll.
Efter fem minuten var det så många olika män som var intresserade att jag hade svårt att hinna svara.
Det vanligaste var om jag var intresserad utan äldre män och gillade att dricka sprit.
Dom kunde nämligen och gladeligen bjuda mig på det, och ta lite sexiga foton.
Sen får man se vad som händer...
Vissa var mer rakt på och sa direkt vad de ville göra.
Så dessa män ser en siffra, tex 15 år och tar en kontakt.
Det är sällan det är av misstag.
De flesta är gifta och har barn.