Anonym (älskar UNGA!) skrev 2010-03-15 23:12:44 följande:
LYSSNA NU! Det som upprör mig mest i din historia är att din man kallar en 15-årig flicka för LUDER, det är oroväckande. Annars så är det nog inte alls ovanligt att en vuxen man på 30 år skulle vilja ha sex med en tonårstjej... SNÄLLA NI, vakna upp! Män TÄNDER på unga fräscha tjejer, så är det bara. Sen säger de kanske inte det rakt ut, men om ni tjejer bara visste vad vi killar och män pratar om när ni inte är med... Jag ser inget problem i att en man har sex med en ung tjej om båda vill. VARFÖR blir ni så upprörda av det???? Fattar inte. Nån skrev att hon blir äcklad av tanken på en 20-årig tjej som har sex med en 38-årig man, HAHAHAHA vad är det för snett jävla synsätt????? Inse detta: Män kommer ALLTID ATT DRAS TILL UNGA FRÄSCHA TJEJER.
Problemet är att det i princip aldrig är så att flickan får det hon söker.
Flickor som utnyttjas av vuxna män och som har ett promiskuöst beteende brukar må ganska dåligt och söka bekräftelse, närhet, kärlek och trygghet.
Män som knullar småflickor söker någon som inte kan ställa några större krav och är lätta att manipulera.
Det är ytterst få människor som känner sig bekväma av att stämplas som ett påfluget luder när de är femton år. Någon av dem har spelat falskt, och jag tror knappast det är flickan.