-
jaja han blir 38 i år ja 22.. Och nej.. ingen större skillnad man reagerar bara för att den ena är bra mycke yngreAnonym skrev 2010-03-14 21:56:58 följande:du ser ingen skillnad på ålderskillnaden när man är 15 och när man är 22?(37-22=15 förresten..) -
Då ska ja tycka att de ja håller på med är minst lika äckligt..Dansken skrev 2010-03-14 22:01:37 följande:?? Jag hoppas att du skojar? Det är då synd om dig om du inte utvecklats sedan du var 15. Klart att man reagerar på ett förhållande mellan ett barn och en (väldigt) vuxen? -
stackars dig som inte utvecklats på 7 år! vet 38-åringen om att han blir ihop med nån som är 23 år yngre mentalt?Anonym skrev 2010-03-14 22:00:22 följande:jaja han blir 38 i år ja 22.. Och nej.. ingen större skillnad man reagerar bara för att den ena är bra mycke yngre -
nej, hon var inte myndig.mion skrev 2010-03-14 22:15:13 följande:Ts skärp dig hon var myndig,om du inte kan ta vad han gjort INNAN han träffar dig utan att du ska bli äcklad så tycker jag mer synd om din karl än vad jag nånsin kommer göra om dig.... JÖSSES! -
Ett "barns" hjärna är inte fullt utvecklad förrän de är 25 år....så då kan ni ju tänka er...tio år INNAN hon är fullt utvecklad alltså tycker vissa att det är ok? Jag tycker det är vidrigt!
-
Jag förstår inte din ståndpunkt, för eller emot att han varit med henne?Anonym (Fröken) skrev 2010-03-14 22:26:54 följande:Fast det där är ju ren och skär bullshit, vad har du för belägg för det påståendet?! Men, 15 år då är man inte gammal, vare sig erfarenhetsmässigt eller har haft några känslomässiga relationer. Han kanske kan vara hebefilist?
Jag är EMOT!!!
Så det tror du inte? Googla!!! -
-
Du blir Byxmyndig vid 15, dvs du får ha sex utan att det olagligt.Mushroom skrev 2010-03-14 22:43:07 följande:myndig blir man först när man är 18 år. INTE när man är 15. -
Men det värsta är ju inte att han haft se med en 15-åring. Det värsta är ju att han knullat henne och sedan kallar henne för luder! vad är det för en VUXEN man som kallar ett BARN för luder? Han har ju varit med och "skapat" henne då!
Vad skulle han själv tycka om en 30-åring skulle sätta på hans 15-åriga dotter och sedan kalla henne luder?
Vad har man för kvinnosyn om man kallar en sexparter för dylikt? Oavsett om kvinnan ifråga är ett barn eller vuxen, så är det ännu värre när det är en vuxen som kallar ett barn så! -
Skulle ni själva kunna ha sex med en 15-årig kille när ni är 30? För min del - inte en chans! Vad ser vuxna män i barn? Kan de inte få tjejer i sin egen ålder eller vad är felet?