Emetofobernas tråd 5
Skulle maten varit dålig så märks det inte så tidigt. Det är säkert din magkatarr som spökar. Var den stark? Andas lugnt.
Bara kikar in lite snabbt ikväll.
Hoppas ni mår bra.
Lollisen, hoppas du sover gott nu. Hjärnspöken är svåra att bli av med.
Kram och pepp till alla!
Jag är ensam denna helgen...
Såklart blir jag lös i magen. Är nu livrädd här hemma!! Hann inte ens till toa
Vad ska jag göra?
Hur ska jag tänka?
Jag har satt mig vid köksbordet nu och tänkte lägga pussel, det brukar få mina tankar på annat håll. Fan vad jag är rädd nu!
Fick precis ta en lugnande tablett. Jag kände att jag inte skulle fixa det här.
Just nu känns vintermånaderna långa. Fem månader innan jag börjar se en ljusning Fan, varför varför varför skulle jag få denna fobin?
Ni är såna fantastiska mammor hela högen här inne! Jag hoppas jag också kommer bli en fantastisk mamma när det väl är min tur att få barn.
Vill ge extra pepp till nicely och milla2!
Jag tror innerligt att ni båda två kan gå och lägga er och slappna av. Sov sött, det förtjänar ni
Usch nu kommer den tiden på året då jag fullkomligt HATAR facebook... Varför, varför, varför uppdaterar folk med att de är sjuka? Hon läser på samma universitet som mig, vi har samma lunchrum osv... Som tur är ska jag inte dit förrän på måndag men jag åt i lunchrummet igår, men det ska ju vara utom fara. Usch för facebook.
Åh, nu har hjärnspökena börjat sätta igång på mig.
Vad hände med allt peppande i tråden? *hint hint*
Jag tror att vi alla på allvar måste börja med lite mer positiva inlägg! Men ibland måste man få lov att deppa, vara panikslagen och vilja gråta härinne. Men försök också att emellanåt lägga in nåt positivt, jag tror att det hjälper många!
Jag är ganska glad idag, trots att paniken ligger och lurar. Mannen bestämde sig för att jobba hemifrån idag och jag har en dag med hemmastudier. En mysig onsdag!