• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • molly50
    Fridayyy skrev 2011-05-05 17:33:43 följande:
    Hej alla! Nu är JAG 3-barnsmor!!! Fick en liten Oscar i lördags!! Allt är bra med honom men själv har jag lite hög temp men har varit på kontroll idag och de har inte hittat nåt konstigt ialla fall.

DET ÄR VÄRT ATT SKAFFA BARN!! Man ångrar sig om fobin får styra sådana viktiga val!
    Stort grattis till dig! Glad

Själv vill jag bara att tiden ska g¨fortare så jag får min andra bebis i famnen,vilket jag kommmer att få i sommar. :)

En till i familjen som kommer att kunna få ms,men det är det värt! *S*
  • milla2

går och har lättillamående till å från,mensvärk ja va kan detta vara? sen fick kusinen till barnen ms inatt.. 

• Koppkaka
    milla2 skrev 2011-05-07 18:23:01 följande:
    går och har lättillamående till å från,mensvärk ja va kan detta vara? sen fick kusinen till barnen ms inatt.. 
    Gravid?
    Under mitt hjärta nu, finns en liten du <3 BF 110822
  • milla2

nej jag tror verkligen inte det men jag har inte testa theller iofs men vad tror ni annars d kan bero på är det all oro eftersom jag bla har kalas denna helgen 2 dagar med  massa folk.. jaja vet inte har dock känt av detta hela v som gått.. men som ni alla vet så är jag ju orolig å är def en emetofob.. 

• milla2

obs! Äckelvarning men ändå bra att veta:

I vintras var jag å barnen på ett shoppingcenter,min son ville på toa och jag lyfter ringen med ett papper i handen kan ja tillägga.. nån hade kräkts å jag tror jag dör vi liksom halspringer ur toan.. sen går vi å äter.. jag apnojjig.. sen mår jag ju illa som tusan.. men till saken ingen av oss blev sjuka!! 

• zasata

Jag dör!!! På tåget. Sitter precis vid toa!! Och en sjuk pojke. Gått på toa x ggr och nu hämtade pappan kräkpåse!! Och jag hör hur han kräks!!! Fan!!!! Bara skakar. Dom tog i min vagn påvägen in på toa. Stod bredvid mig dubbelvikt. Och kallsvettades. Och 1,5 timmar kvar!!!!

• milla2

Zasata! vet din oro och rädsla men jag måste säga att min son han blir åksjuk på tåg så det kan ju vara det.. spec x2000 är ju inte bra vid åksjuka

• NoahLeah
    zasata skrev 2011-05-08 19:21:34 följande:
    Jag dör!!! På tåget. Sitter precis vid toa!! Och en sjuk pojke. Gått på toa x ggr och nu hämtade pappan kräkpåse!! Och jag hör hur han kräks!!! Fan!!!! Bara skakar. Dom tog i min vagn påvägen in på toa. Stod bredvid mig dubbelvikt. Och kallsvettades. Och 1,5 timmar kvar!!!!
    Jag tror nog mer på åksjuka men förstår att du känner oro och obehag. *kramar om*
  • molly50
    milla2 skrev 2011-05-07 21:49:12 följande:
    nej jag tror verkligen inte det men jag har inte testa theller iofs men vad tror ni annars d kan bero på är det all oro eftersom jag bla har kalas denna helgen 2 dagar med  massa folk.. jaja vet inte har dock känt av detta hela v som gått.. men som ni alla vet så är jag ju orolig å är def en emetofob.. 
    Du kan ju vara orolig över att barnens kusin fått ms också. Så´nt kan göra mig illamående.
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5