Hur ofta har ni som varit ihop runt 10 år sex
Enligt min sambo har man sex kanske 1-2ggr i månaden då man varit ihop så länge.
Så frågan till er par som varit ihop runt 10 år eller mer, hur ofta har ni sex?
Enligt min sambo har man sex kanske 1-2ggr i månaden då man varit ihop så länge.
Så frågan till er par som varit ihop runt 10 år eller mer, hur ofta har ni sex?
Jaa du, vi har varit tillsammans i drygt 11 år å det är inte särskilt ofta - tyvärr. En gång i månaden / en gång varannan månad!? Pisstrist!
1-3 ggr i veckan.
Det är väldigt olika från månad till månad, allt mellan 1 och 12 ggr i månaden skulle jag gissa, men vanligtvis minst 1 ggn/vecka. Min man vill gärna ha oftare.
Har varit ihop i 14 år.
Vi har varit ihop i 7,5 år och är 23 och 24 år gamla. Just nu har vi sex varje dag, me i perioder blir det bara ett par gånger i veckan.
ett helt ärligt svar får duu från mig. vi har varit ihop i 11 år, har två barn o har sex 2ggr/ v ungefär tror det är rätt normalt har jag hört åxå. man har helt enkelt inte ork till mer o sedan blir sexet mer passionerat när man bara har 2 gånger i veckan istället för varje dag, man hinner bli kåtare.
2 ggr i veckan i genomsnitt.. Min man jobbar borta under veckorna. Vi har varit tillsamans i 9 1/2 år. Har 3 barn om de nu spelar nån roll ;)
två gånger i veckan ungefär, men det varierar väldigt mycket.
Vi har varit ihop i 8 år. Har sex 0-4 gånger i månaden. Vanligtvis 2 gånger i månaden. Ibland har det gått 2-3 månader utan (då räknar jag inte graviditet och efter förlossning som känns som specialfall) och sen är det på´t igen. Vi har nästan bara sex under ägglossningsveckan för då är min lust hög sen är det några viloveckor till nästa gång .
Vi är båda nöjda och tycker att vi har ett bra sexliv och det är det viktigaste. I de perioder när det gått 2-3 månader utan sex har vi båda blivit griniga men har vi sex varje månad är vi nöjda.
3-4 gånger per vecka med uppehåll för mens (hon har ingen lust då).
En gång varannan vecka kanske.