Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Hinos Grattis!
KUL!!
Leia, usch vilken tortyr... Håller tummarna för dig!
Hinos Grattis!
KUL!!
Leia, usch vilken tortyr... Håller tummarna för dig!
Leia, jag beklagar verkligen. Vi vet ju alla här hur otroligt jobbigt detta är. Jag önskar att det fanns mer jag kunde göra än att skicka dig styrkekramar, säga till dig att det är Ok att bryta ihop, och att hoppet finns alltid, oavsett hur fel det kanske låter just nu.
Massor av kramar,
NEEJJJ!!!! Är så ledsen för sin skull IVFdagar!!!
Men kan man ff inte få lite flyt ibland.....ARGHHHH!!!!
Skickar massa styrkkramar till dig, önskar kunde göra någonting mer vännen.
KRAM!!!
Hej tjejer...
IVFdagar, men allvarligt vad är det för idiot till läkare??? Ska man dessutom behöva kämpa för att få ta en blodprov??? Blir så irriterad...Har tyvärr ingen bra råd att ge. Om du är blodgivare vet jag att först gången man går till blodcentralen tar de ju prover för att veta just din blodgrupp och Rh.
Sitter själv just nu på hotelrummet, efter FET. Tyvärr klarade sig bara en embryo av de fyra som tinades upp, så det är sista chansen för denna omgång...Hoppas hoppas att den vill stanna, men jag är tyvärr inte så värst positiv...Klart bättre med en bra än ingenting, men turen har inte direkt varit på vår sida under processen. Vi får se vad som händer...
Iaf har vi suttit på stranden och passat på sola lite (det är typ 18 grader och blå himmeln här, skönt att slippa snön!). I kväll blir det tapas och i morgon avgång till kalla Svedala igen...Läkaren vill att jag tar ett blodprov den 28 men sist var jag tvungen att stänga mig inne på toa på jobbet efter samtalet då gynekologen berättade att jag inte var gravid...Så jag undrar om jag ska vänta två dagar till och köra en clearblue i stället...Psykbryt på jobbet är ingenting som står högt i kurs direkt...
Hoppfull, kan tyvärr inte svara på din fråga, Jag hade känningar i brösten sist men det var ju "skendräktighet", så jag vet inte alls hur man ska känna...det verkar vara väldigt individuellt...
Loa, jag tillhör också kategori misslyckade först ÄD. Vi fick 2 embryis den gången men vi vet inte alls varför det inte tog sig. Vore väl enklare om de bara kunde hitta en förklaring men men ingenting är säkert i denna bransch...Håller tummarna för er!
Hinos, grattis till rekord skördet! Nog finns det några stjärnor i dessa 13!!!
Kram på er,
GRATTIS SVEGILI!!!!
Stort grattis Hoppfull!!! Underbart!!! Håller tummarna för att allt ser bra ut på måndag!
Minus igen. J***** skit! Tror inte jag orkar mycket mer just nu.
Lycka till alla ruvare, hoppfull jag håller tummarna för att allt ser bra ut i magen.
Julia vännen jag inboxar dig.
Tack alla rara för stödet. Ja, just nu känns det bara för jävligt. Fast på något konstigt sätt visste jag att det inte hade lyckats, jag kände ju absolut ingenting annorlunda i kroppen...
Har nu ringt till KS, men även om vi är klara med alla prover och godkända så lär det dröja några månader innan vi får möjlighet.
Men det kanske är bra med en paus också. Så jag får bväl koncentrera mig på annat just nu, men jag kommer att läsa tråden så klart.
Hoppfull, det låter härlgt, vem vet det kanske blir trillingar????!!!!
Hinos, jag tänker på dig och håller tummarna!
Emmy, tack för dina fina ord. Hoppas bara att man någon dag kommer att få uppleva en lyckan du beskriver. Hoppas graviditeten går fint och att du ine mår dåligt längre.
Kram på er och en extra lycka till tillalla ruvare!
Hinos stort grattis! Så skönt att det blev +!!!!
Julia, jag inboxar dig vännen.