Jag hatar hundar!!!!
Ja så brukar det allt som oftast låta här på FL nu för tiden... Folk som i tid och otid gnäller på lösa hundar, bajshögar på gatan osv. Ja inte ens under en buske i skogen ska man kunna få låta bli att plocka upp. En del tar steget längre och kan inte förstååååå varför vännerna inte kan hålla hunden instängd när de är på besök. Man ska sätta ett nackskott på grannens hund som råkade smita över i ens trädgård. Och det jävla tjatet om kamphundar osv. hur vissa raser borde förbjudas.
Och jag blir så jävla less.
Man känner sig ju pestsmittad för att man råkar älska dessa fyrfota, underbara djur. Alla hundägare låter inte sina hundar springa vind för våg TROTS att de ibland är lösa. Alla hundägare lämnar inte bajshögar på trottoaren.
Det är ju tur att den här mentaliteten inte råder ute på gatorna. Jag förstår inte vart ni negativa jävlar bor? Som ser den här misären? Jag ser det aldrig.
Och varje dag får jag glada leenden och snälla blickar från människor när Kenzo går bredvid mig och bär sitt koppel under promenaderna. Så hoppet är väl inte helt ute antar jag....
Så, dagens gnällinlägg ;) Men hörrni...försök att inte generalisera när det gäller hundar. Be positive!