Tygblöjetråden 24
Hej Loreena!
Jag har själv FuzziBunz One-Size. De har knappar och ska passa mellan 3-16 kg, alltså hela blöjperioden. Finns i många fina färger och mönster! De bästa med dem är att de går att justera i både benöppningen och i midjan med resår. Det medföljer även extraresår som är superenkelt att byta ut om de börjar bli slappa, man slipper både sprätta och sy. =) Vi använder dem även som nattblöjor med dubbla inlägg (ett mindre för nyfödda och ett lite större som båda ingår) och har aldrig upplevt att de läckt. Super! Vi har även Imses flanellblöjor i den gamla modellen med Imseblöjbyxan och BumGenius One-Size med kardborre. Kardborre är enligt mig lite enklare att justera så att blöjan sitter perfekt men kardborren blir å andra sidan ful i tvätten. Imses kardborre verkar hålla i en evighet medan BumGenius kardborre släpper efter nåt år. Mest nöjd totalt är jag med Imses, de läcker aldrig och sitter perfekt (de finns ju i olika storlekar och med 5 blöjbyxor i vardera storlek klarar vi oss). Mest nöjd bland pocketblöjor One-size är jag med FuzziBunz.
Lycka till! =)