Tygblöjetråden 24
Hej alla!
Jag har aldrig skrivit här inne förr men tänkte att nu behöver jag höra era erfarenheter! ;) Jag har använt vikisar/formsydda osv till sonen men nu när han är mer sprattlig har jag köpt först begagnade FB, dom men blommor, sen köpte jag en ny grön med blommor här i sverige som hade samma storlek på inläggen som dom beg, och nu senast köpte jag tre nya (lila) från www.babykind.co.uk, och inläggen är SUPERstora! Dom e 2,5 cm bredare och hela 6 cm längre än dom jag har i de "gamla" FBs. Fast ändå är skalen samma storlek. Har någon annan råkat ut för detta? Tanken med dessa pockets är ju ändå att dom skall vara relativt smidiga på dagen...;))
Annars kan jag rekommendera babykind.co.uk. Jag köpte bla även weehuggers med poppers storlek 2 men inte använt dom ännu. Många nya saker att testa, får återkomma om någon är intresserad. Köpte weehuggers egna fleece "tuber" som man lägger allt i, deras tygwipes från nature babies, och ett långt "tänkt som nattinlägg) inlägg i bambu från p,tits dessous som e sjukligt sidenmjukt! Det ända jag stör mig på e att jag beställde 4 weehugger wraps varav två var slut i lager. Det stod att man kunde ändå beställa dom fast dom då skulle få återkomma med den/dom varorna. Istället skickade dom två helt andra weehuggers, en vars färg/motiv jag inte alls gillade! Tycker kanske dom kan skicka ett litet mail och fråga först....;(