emsiie skrev 2011-07-25 00:37:57 följande:
Hej alla,
Är lite ny på det här området med tygblöjor men har efter lite efterforskningar på ämnet blivit allt mer övertygad :)
Även om det inte är dags för barn än gör det ju inget att man är förberedd?! Just nu tycker jag AIO:s och pockets verkar smidiga och bra.
Hur som helst, det jag kom att tänka på var, van surfare som man är, det är ingen som har funderat över att beställa direkt från Kina? Jag har hittat många modeller där som är exakt lika dana som de kända märkena. Många av dem har dessutom ganska små minimiorderkvantiteter så går man ihop några stycken så kommer man nog lätt upp i 50 blöjor, eller vad tror ni? Priserna är ju dessutom lägre...Hos vissa kan man även minimiordern 1 blöja.
Är verkligen inte menat som ett reklaminlägg, utan funderar själv på att prova detta när det är dags. Ur miljösynpunkt kan det ju inte spela någon roll eftersom de flesta andra blöjor också kommer hit innan de säljs till oss? :)
Ja..det var lite tankar det..hur ser ni på detta?
Hej!!
jag är också ny men har börjat beställa jag har lite olika märken har har som du tänker på beställt från ebay och då kommer dem från kina. Jag beställde aio men jag tyckte faktiskt dem var mer lika pockets faktiskt fast det gör egentelligen ingenting för jag gillar pocketsen. Dock får jag kanske vara mer kritisk när jag beställer. Jag har beställt 15 pockets nu som jag väntar på ska levereras från kina.