Inlägg från: Monchichi |Visa alla inlägg
  • Monchichi

Tygblöjetråden 24

Hej! Nygammal här. Jag har bara kardborreknäppta blöjor (imse aio, hh, bg) och funderar nu på att köpa ett par till bg. Såg då att det finns modeller som knäpper med knappar istället för kardborre. Håller knappar i längden när man knäpper upp och knäpper varje dag? Eller håller blöjan längre än en kardborreknäppt kanske jag ska fråga för kardborren är slut i flera av de blöjor jag har nu (men det kanske beror på att det är tredje och fjärde barnen som använder dem nu så de har ju varit med ett tag). Vad säger ni; kardborre- vs knappknäppt?

• Monchichi

Var köper ni era tygblöjor? Hittar ingen svensk butik som säljer Happy Heinys som jag funderar på nu. Har tidigare varit insnöad på bum genious men kardborren börjar bli dålig och det är ju så liten knäppning på dem så jag tänkte om lite. Har två HH och de är ju faktiskt rätt bra, med bred kardborre. Mina blöjor är dock inhandlade 2008 så nu till tredje och fjärde barnen behöver jag lite nya, men hittar inte så många nätbutiker i sverige. Eller beställer ni från USA?

Svar på tråden Tygblöjetråden 24