• MissMf

Tygblöjetråden 24

Vilken är den bästa vikblöjan? :)

• MissMf

Kan man ha tygblöjor om man inte har egen tvättmaskin? Är det bäst med vikblöjor + blöjbyxa till nyfödd o sen typ poops pocketblöjor? :)

• MissMf

Tänkte på tvättlappen vandring från ikea för 29kr/2 st kan man ha den som vikblöja till en nyföding o sen köra pocketblöjor? Eller e dom för små eller får tunna eller nått? Är det bättre o köpa fån imsevimse typ? Tänkte att dom från ikea blir lite billigare :p

• MissMf
    Eofrysina skrev 2013-10-25 20:02:48 följande:
    MissMF jag tor det är precis sådana jag köpte en del av när sonen föddes. Tror de var i trepack då om jag inte minns fel. Hursomhelst så funkade de jättebra till en nyföding men krävde lite fler tvättar innan de funkade lika bra som de från IV.

Tack! Då kan man börja köpa på sej sånna snart då :p eller ska kanske vänta tills efter första ul :)
  • MissMf

Nej jag har inte använt tygblöjor tidigare men hoppas att jag ska klara av de :p tack för infon :)

• MissMf

Ett bra tvättmedel utan zeoliter som finns på ica? Tips o förslag? :)

• MissMf
    Anna83 skrev 2014-12-14 14:52:35 följande:

Hej! Vet inte om det är tillåtet att sälja här, men jag vet inte vart jag ska skriva annars. Jag köpte massa tygblöjor när jag skulle få min son. använde dom knappt men har haft kvar dom. Det är pocketblöjor med inlägg. Någon som är intresserad? Har ganska många. har köpt dom begagnat men dom är i jätte bra skick. säljer dom till bra pris. (tar bort inlägget om det inte är tillåtet att posta sånt här)

Det finns en köp och sälj grupp på fb. Testa den :)
Svar på tråden Tygblöjetråden 24