• Candra

Tygblöjetråden 24

Jag försökte lägga i fler, men då gick blöjan inte på alls. Aja, bara att testa igen ikväll och se om det blir nån skillnad.
    Såg att det fanns iv på blocket, men jag har ingen möjlighet att åka och hämta nåt, måste skickas isf, och det känns lite osäkert från blocket.
    Vill testa att sy själv, men pul känns lite dyrt att köpa innan jag vet att det faktiskt blir bra.. Och fleece lär väl inte hålla tätt så länge.

• Candra

Nej, de är hela. De håller vätska bra, men de ser som sagt för små ut och kan inte ta så mycket kiss.. Har köpt de andra inläggen också.

• Candra

Bah, halva mina inlägg försvinner hela tiden!
    Hur länge har han använt dem?

• Candra

Nån som har erfarenheter av muksut? Lite smått kär i dem :P

• Candra

Hahaha, oj, så långt tänkte jag inte :P
    Jag har bara tvättat dem en gång än så länge, så det visar sig..

• Candra

Inatt höll det helt torrt! Sydde en byxa i fleece att ha över, fungerade jättebra.

• Candra
    fröken sol skrev 2011-02-07 07:17:38 följande:
    härligt!
    Skam den som ger sig Sambon ville backa ur efter första bakslaget, men jag sa åt honom att köpa såna där skydd för madrassen, så var det bara att tuta och köra igen Tungan ute
  • Candra

Det tackar jag inte nej till
    Vad är det för storlek? Tror vi behöver från 11 kg.

• Candra

I vanliga blöjor har hon från 13kg, men kanske inte kan gå efter samma i tyg då? Den mindre storleken som egentligen borde passa (från 10kg) är alldeles för små. Men tror ni att det passar så provar vi gärna

Svar på tråden Tygblöjetråden 24