Inlägg från: Nillan77 |Visa alla inlägg
  • Nillan77

Tygblöjetråden 24

Candra skrev 2011-02-04 11:54:26 följande:
    Bah, halva mina inlägg försvinner hela tiden!
    Hur länge har han använt dem?
    Min första reaktion: Hur kan halva inläggen försvinna i en blöja?! Sedan förstod jag att det var de skrivna inläggen du menade... Skrattande

Han har bara använt dem några gånger. De kanske är tvättade 3-4 gånger max.
  • Nillan77

Candra: Jag kan tänka mig att skicka en eller ett par ImseVimse AIO till dig. Säg till om du är intresserad så kan vi komma överens om vad de kan vara värda... 

• Nillan77

Det står att de räcker till 12 kg. Min son väger runt 11 nu och de går på. Storleken större är lite för stora för honom, men jag testar inatt om det funkar med de större. Det är storlek large som jag kan tänka mig att göra av med några... De är lite slitna, men de håller tätt och sitter uppe.

Storlekstabell All-in-one

• Nillan77
    Candra skrev 2011-02-08 22:14:20 följande:
    I vanliga blöjor har hon från 13kg, men kanske inte kan gå efter samma i tyg då? Den mindre storleken som egentligen borde passa (från 10kg) är alldeles för små. Men tror ni att det passar så provar vi gärna
    Du kan ju mäta lite på henne och kolla vad tabellen säger...
  • Nillan77

Och så kan jag säga att jag tycker att de från Tradera är mindre runt benen än vad Imses är. Imses är inte lika höga i midjan som engångs. Magen hamnar som ovanför, i alla fall på Lukas.

• Nillan77
    Candra skrev 2011-02-09 13:00:29 följande:
    Det är inte midjan som är problemet, utan baktill, hon har en stor rumpa : P
    Ska ta och mäta på henne så får vi se
    Vad menas med "längd"? Hur lång blöjan är eller vad?
    Jag förmodar att längden innebär hur lång blöjan är.
  • Nillan77
    Candra skrev 2011-02-10 08:48:49 följande:
    Vad vill du ha för dem då?

Vilken blöja är er favorit?
    Försökte svara i ett meddelande direkt till dig, men det fungerade inte så bra. 60 kr st vill jag gärna ha plus frakten. Vad den kan gå på har jag inte kollat.

Min favorit just nu är Bumgenius Flips.
  • Nillan77

Vi har en handdusch vid toaletten, men det är så dåligt sprut i den så det är svårt att få bort bajset utan att gnugga lite också. Min man vill absolut inte få bajs på händerna. Han tror inte att det räcker att tvätta händerna ordentligt efteråt.

Svar på tråden Tygblöjetråden 24