Tygblöjetråden 24
grynet80: Instämmer att det är onödigt att lägga ut beg. tygblöjor på tradera för det brukar alltid vara några som är snabba på att anmäla så gör som Titinea sa och sälj på sjalbarn.se istället.
grynet80: Instämmer att det är onödigt att lägga ut beg. tygblöjor på tradera för det brukar alltid vara några som är snabba på att anmäla så gör som Titinea sa och sälj på sjalbarn.se istället.
Ja, det är som en vanlig annons.
Nu har jag äntligen testat mina BG Flips!! De är ju lika tunna och smidiga som engångsblöjor så det märks knappt att han har tygisar på sig.
De suger upp enormt mycket kiss, men jag vet inte hur länge de håller tätt, för sonen lyckas alltid bajsa en stund efter att han fått en ny blöja på sig..
Hur som helst är jag väääldigt nöjd med den här blöjan!!
Jag gillar Imse Vimses ytterbyxor, men har även testat lite andra märken. Just nu är jag mest kär i mina BG Flips, men ska man ha vikblöjor funkar IVs blöjbyxor fint.
Hej allihop,
Tänkte att någon kanske kunde hjälpa mej lite.
Är ny på detta med tygblöjor. Stormtrivs med pocketblöjor. Testar även vikisar för tillfället.
Var köper ni era pockets??? Tycker att det är svårt att hitta till lite bättre priser.
Detta är en djungel som jag gärna vill förstå =)