• Anonym (Peter)

Kvinna: Har du onanerat på jobbet?

Antar att de flesta som svarar ja har gjort det på toan. Vore kul att höra var annars och vad ni jobbar på för ställe.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: Har du onanerat på jobbet?
  • Janice01

Så mycket skönara att göra det när man kommer hem!

• Anonym (S)

Så mycket mer spännande på jobb

• Janice01
    Anonym (S) skrev 2010-03-16 15:54:56 följande:
    Så mycket mer spännande på jobb
    Hmmm lättroad... Mysigt att sitta på en obekväm toalett du!
    Bättre i sängen eller vid datorn och komma en mysig p-rulle medan man leker med musen!
  • Anonym

Har stort behov av att koppla av och ha det "mysigt" omkring mig.
    Så inne på muggen med en massa lärarkollegor o tonårselever faller inte in under den kategorin. Har aldrig ens tänkt tanken.

• Anonym (S)

Nej inte toalett mitt kontor

• Troll72

Ja, toan (större kontor)...en gång glömde jag låsa dock så en kollega tog i dörren och började öppna...men hon såg inget hoppas och tror jag :)

Ser det som att jag övar upp min orgasmförmåga: på olika ställen med olika förutsättningar och med olika press. Skyller på Katerina Janouch hehe.

• Anonym

Japp, när jag var gravid kunde jag inte hålla mig - var konstant dökåt i 4 månader...

Testade inte på toa utan vid mitt skrivbord, framför datorn. Delade kontor med en konslut som bara var där varannan vecka

Nu sitter jag i landskap så jag är glad att jag inte är på tjocken!

• DanielG
    Troll72 skrev 2010-03-16 16:03:13 följande:
    Ja, toan (större kontor)...en gång glömde jag låsa dock så en kollega tog i dörren och började öppna...men hon såg inget hoppas och tror jag :) Ser det som att jag övar upp min orgasmförmåga: på olika ställen med olika förutsättningar och med olika press. Skyller på Katerina Janouch hehe.
    Ja det är bra. Sedan kan du få orgasm överallt och jämnt
  • DanielG
    Anonym skrev 2010-03-16 16:03:47 följande:
    Japp, när jag var gravid kunde jag inte hålla mig - var konstant dökåt i 4 månader... Testade inte på toa utan vid mitt skrivbord, framför datorn. Delade kontor med en konslut som bara var där varannan vecka Nu sitter jag i landskap så jag är glad att jag inte är på tjocken!
    *ler stort*

Hur gjorde du då? satt du med handen innanför trosorna, eller smekte du dig utanpå kläderna?
  • Troll72
    DanielG skrev 2010-03-16 16:05:15 följande:
    Ja det är bra. Sedan kan du få orgasm överallt och jämnt
    Exakt. Mer njutning i livet! {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Kvinna: Har du onanerat på jobbet?