• TereseA

Sara Jessica Parker parfym?

Undrar om någon köpt den Covet av hennes parfymer?Tydligen fått bra betyg.

Luktar den gott?..Hittat en hemsida som säljer billigt.Tänkte köpa därifrån.

Akiim är mitt liv 071004
  • Svar på tråden Sara Jessica Parker parfym?
  • 071001

Luktade på den men den föll inte alls mig i smaken. Däremot tycker jag att Lovely doftar gott.

• Frk Svår

Har för mig att Covet finns i flera (iaf två) varianter. Den ena luktar apa men den andra luktar OK. Men jag föredrar Lovely jag också

• TereseA

Har ni testat Gwen Stefani L.A.M.B?

Skulle egentligen vilja ha DKNY parfym..men fanns inte där.

Kna ni tipsa om någon go?

Akiim är mitt liv 071004
  • 071001

Karln har beställt åt mig nånstans ifrån också men inte minns jag vilken sida det var.
    Hoppas du blir nöjd med doften.

• Frk Svår
    TereseA skrev 2010-03-16 17:03:49 följande:
    Hittade en sida med samma..100ml för 14dollar.Länken nedan. här är superbra o billigt hemsida.Köpt där innan och parfymerna är äkta. www.fragrancedirect.co.uk/
    Om du hittade parfymen på den sidan vill jag bara göra dig uppmärksam på att priserna är i pund, inte dollar. Vet inte skillnaden i kurs just nu men dollarn bör vara något billigare så...
  • TereseA
    Frk Svår skrev 2010-03-16 17:31:38 följande:
    Om du hittade parfymen på den sidan vill jag bara göra dig uppmärksam på att priserna är i pund, inte dollar. Vet inte skillnaden i kurs just nu men dollarn bör vara något billigare så...
    finns euro,pund o dollar att välja mellan..jag valde dollar..kika nedan

www.fragrancedirect.co.uk/Sarah-Jessica-Parker/Sarah-Jessica-Parker-Covet-Eau-de-Parfum-Spray-100ml/invt/0010798
    Akiim är mitt liv 071004
  • 071001

Just nu gillar jag Diors J´Adore och Chanels Chance.
    Finns ju massa parfymer som luktar gott, men smaken är som baken.

• 071001

Frk Svår, bättre lägga sig i av vänlighet än att inte göra det .

• TereseA
    Frk Svår skrev 2010-03-16 17:40:46 följande:
    Jaha, jag missade valutaändraren. Men då har du ju full koll, då behöver inte jag lägga mig i
    nej..ja.lättare med dollar än dem andra tycker jag...skitbilligt i allafall..hehe..

ska se om jag hittar någon annan go parfym..
    Akiim är mitt liv 071004
  • Frk Svår

Var ju tvungen att kolla upp pundet och det ligger ju bara på ca 10 kr! Vet inte om de anpassar priserna efter kursändringar osv men det kanske kan löna sig att kolla upp de olika valutorna och jämföra?

Jag funderar starkt på en Escadaparfym just nu. Frakten var på ca £ 3 om jag förstod det rätt? Om man beställde en vara och sedan var det ca £ 2 i frakt per extra vara?

• Frk Svår

Nja, det skilde bara några tioöringar på de olika valutorna. Jag var ju tvungen att kolla

• TereseA
    Frk Svår skrev 2010-03-16 17:46:12 följande:
    Var ju tvungen att kolla upp pundet och det ligger ju bara på ca 10 kr! Vet inte om de anpassar priserna efter kursändringar osv men det kanske kan löna sig att kolla upp de olika valutorna och jämföra? Jag funderar starkt på en Escadaparfym just nu. Frakten var på ca £ 3 om jag förstod det rätt? Om man beställde en vara och sedan var det ca £ 2 i frakt per extra vara?
    jaså ligger valutan så lågt..vilken escada tänkte du?
    Akiim är mitt liv 071004
  • Frk Svår

Har mina ögon på Moon Sparkle. Eau de Toilette visserligen men har för mig att den luktar gott. Escadas parfymer brukar lukta himla gott iaf.

• TereseA
    Frk Svår skrev 2010-03-16 18:13:10 följande:
    Har mina ögon på Moon Sparkle. Eau de Toilette visserligen men har för mig att den luktar gott. Escadas parfymer brukar lukta himla gott iaf.
    ok..ja dem luktar gott...för mig jag fick ett prov i en tidning..tror var den röda,vet ej vad den hette.
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Sara Jessica Parker parfym?