Pergotime-Era erfarenhetet???????????
Ska få börja äta pergotime,vad har ni för erfarenheter,ni som blivit gravida av dom,hur lång tid tog det,biverkningar osv ,tacksam för era svar
Ska få börja äta pergotime,vad har ni för erfarenheter,ni som blivit gravida av dom,hur lång tid tog det,biverkningar osv ,tacksam för era svar
Funkade fint för mig och fick ägglossning alla fem kurerna, men blev tyvärr inte gravid av det...
Nån som blivit gravid av pergotime??
Jag har blivit gravid två gånger... första gången resulterade det i en underbar dotter, andra gången slutade det i MA vecka 13.
Hur många kurer behövde du äta och hur mådde du sv tabletterna???
Vi fick prova pergo inför vår fjärde insemination och lyckades bli gravida.
Upplevde inte att jag hade några riktiga biverkningar utav det, åt enkel kur dvs en tablett i fem dagar.
Hade mer biverkningar när vi genomgick våra ivf-försök.
Har börjat äta pergtime nu tredje dagen,finns dt fler som just börat äta,vore kul att följas åt????
första graviditeten blev jag gravid på andra kuren, en dubbel.
andra graviditeten blev jag gravid på... femte kuren, den tredje dubbla.
Har inte upplevt några direkta biverkningar. I alla fall ingenting som jag relaterat till Pergo.
Inga biverkningar alls. Första gången blev jag gravid på 2:a kuren andra gången på 1:a kuren. (Enkla doser på båda)
Lycka till !!!
ni ger mig hopp Tack!!!
första gången blev jag gravid på 4 kuren men det var min andra ÄL (enkel). Nu ska vi börja på barn nr två och jag inväntar min mens för att börja med pergo. Jag kommer få min mens antingen idag el imorgon känns det som
inga biverkningar alls förutom smärtan i magen just innan ägget släpper
puff
Första gången blev jag gravid på andra enkelkuren men det hela slutade i MA ca 11 veckor senare. Andra gången blev jag också gravid på andra enkelkuren och har idag en son på drygt två år. Nu börjar det bli dags igen så får hålla tummarna....
Enda biverkningarna jag märkte av var att jag kunde bli så otroligt ARG för ingenting, samt väldigt känslosam ibland. Jag brukar inte vara den gråtmilda typen men satt flera gånger med tårarna sprutande i bilen på väg till jobbet bara när jag lyssnade på låten "Inatt är jag din".
Måste bara skriva här att på mitt uppehåll från pergo blev jag gravid,är beräknad 26 feb:)
Ville bara ge er hopp som försöker..
Ätit måååånga kurer, ända upp till trippeldos, men inte ens fått ägglossning Fick aldrig några biverkningar av tabletterna.