Vi som bor i Malmö och planerar, väntar eller fött barn - del 5
Hittat hit jag med!
..fast jag inte är så aktiv just nu....
Hittat hit jag med!
..fast jag inte är så aktiv just nu....
Hej tjejer! Ett tag sedan sist man var inne. Framöver kommer här ju hända en hel del.
Tian blir väl nästa att få en liten? Väntar med spänning, han kan ju komma när som.. 
Liten uppdatering om mig. Har varit på mitt andra cellprov och väntas få svar inom en månad. Fick dock veta att det endast var lindriga förändringar på första provet och det var ju skönt.
Något som däremot inte var skönt var det andra cellprovet... Fy f*n vad ont det gjorde när han tog provet. Blöder fortfarande trots det var 5-6 dagar sen.. Jag får se till det positiva, nu är det gjort och i och med det endast var lindriga förändringar börjar vi nog försöka så snart jag får svar på andra provet.
Äntligen något att se fram emot!
April/maj hoppas jag på...
Hej tjejer.... Ett tag sen sist igen men tittar in här lite då och då...
Frå ju börja med att säga stort GRATTIS till Tian!!
Njut nu ordentligt och ta vara på tiden, det sägs ju att tiden går så fort och att de växer snabbt...
Claire, tråkigt att höra att ni ska gå olika vägar du och din sambo, men kanske är det bäst för er? Ni vet ju bäst själva. Jag hoppas att ni hittar tillbaka till varandra om det är vad ni vill... Stor kram till dig och jag hoppas att det känns bättre snart..
Själv har jag fortfarande inget besked på mitt andra cellprov men det bör komma när som helst...
Och snart ska vi ju ut och resa.... längtar...
Här kommer en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv... Har nu äntligen fått svar på mitt andra cellprov vilket inte visade några förändringar...
Men istället så visade det sig finnas förändringar på vävnadsprovet vilket gjort att de misstänker att jag har en inflammation i livmodern(?), trevligt... Ska gå på antibiotika en vecka efter jag kommit hem från semestern.. sticker mot varmare breddgrader nu..
Sen blir jag kallad till ytterliggare kontroll om ett halvår...
Nu kommer ju era bebisar en efter en..
Grattis till er som fått... ser med spänning fram emot att fler anländer. 
Hej på er alla! (Bytt signatur från "Ronyas matte")
Jag tänkte återigen göra er sällskap. Känns som om man varit med ett tag och följt era graviditeter och en del har ju även fått sina små.
Det känns som man inte riktigt passar in här längre då flera av er redan fått sina små eller är på god väg och jag är riktigt glad för er skull. :) Jag ser att det finns några stycken här som fortfarande försöker och nu tänkte vi med börja försöka igen..
Vi startar verkstaden igen nu i juli.. och jag är positivt inställd! Mannen verkar vara med på noterna lite mer denna gången så får se om vi lyckas få till en Liten.
Tack alla, känns skönt att vara tillbaka, man känner sig välkommen här! 
Stort Grattis Sailor!
Juli kommer att bli en spännande månad, många av era små kommer ju titta ut snart!
För min del är det Äl nu men får se hur det kommer att gå denna månaden, mannen är nämligen inte hemma ikväll.. får se om det går att ta igen det imorgon, om det inte är för sent...
Vilken sötnos Nilla!
H.A vi väntar med spänning....
Jag gissar på att det sätter igång inatt...
Grattis på födelsedagen Mojutten! 
Här inväntas mensen som förmodligen kommer i veckan.. känns som lite mensvärk idag..
Hoppas att det tittar ut lite bebisar nu inom kort... 
Stort Grattis Zix!! 
Stort Grattis H.A!! Välkommen till världen Dennis!
Här har inte mensen dykt upp än men väntar till efter helgen. Vet inte med säkerhet vilken dag mensen skulle komma. Är dock säker på att jag hade mens på midsommarafton så den borde komma snart... eller inte... ;)
Det ska bli spännande att höra från Surikaten, hon måste ju fåt en liten nu! 
Grattis Surikaten till er lille Ebbe! Och Grattis felixia till er leija!
Det är alltid lika roligt att titta in här och läsa om era bebisars framsteg och utveckling. 
Zix, har du kommit fram till något namn till den lilla än?
Här kom mensen idag... jag tror att jag har en längre cykel än vad jag tidigare trott för när jag tänker efter är mensen alltid "sen". Skriver upp nya datum på ett ungefär i BIM-listan...
Skönt att mensen kommit igång puchiko... Hoppas att du slipper se den igen på ett tag... 
Även min mens dök upp... i fredags kände den för att anlända.. Trodde faktiskt att det var nåt på gång denna månaden.. men men... nya tag.. :)
GRATTIS LURVEN!!
Vilket fint namn! Ska avslöja att det även är ett namn jag kan tänka mig på en gosse i framtiden.. :)
Hej tjejer!
Jag är inte särskilt aktiv i denna tråden men tänkte ändå berätta för er att jag fick plus imorse..... 
Jag var ju ändå lite aktiv här tidigare, så tänkte att ni kanske ville veta...
Jag tar inte ut något i förskott, ska iväg och köpa fler test... 
Tittar in och säger "hej"! Var ju ett tag sen sist! Hur är det med er och era små?
Det blev ju bebis lite senare för min del..
Själv har man precis gått in i vecka 28 nu..
Grattis Claire! Vet inte om du kommer ihåg mig, var oxå aktiv i denna tråd för många år sen men fick problem med cellförändringar o annat.. (Kallade mig "Ronyas matte") Och därför försvann även jag från tråden... Men nu väntar jag nr 2 om 5v!
Första barnet fyller 2 om 2v...
Så det har hänt en del sedan man var aktiv i denna tråden...