Subklavia skrev 2011-01-19 09:31:09 följande:
Usch vad jobbigt, försök att vila med Dennis. Grattis till viktnedgången

olvet där vågen väger snällare.
Jag är helt knäckt. Köpte en ny digitalvåg igår, och nu väger jag helt plösligt 80.7 kg van fan. Jag som hade gått ner till 78 kg- Nu är man helt plötsligt över 80 stecket igen. Ingen bra dag idag...
Jag har hittat en plats på badrumsgolvet där min våg uppenbarligen trivs bäst, för där väger den snällare än på andra ställen

Niillis skrev 2011-01-19 10:30:34 följande:
surikaten ja gör så
nej jag tänkte köpa en på onoff high tech med fettprocent benprocent hur många kalorier man ska käka o sånt hahahahahahaa
Den jag har i min ägo är en induktionsvåg som mäter sånt, men de har rätt stor felmarginal, så man kan lika gärna välja en snygg eller billig istället

Niillis skrev 2011-01-19 12:00:41 följande:
kan tro att denna pedanten kommer få spel nästa vecka XD mamma ska ju flytta o min vän som inte får tummarna ur röven vet inte om han kommer flytta o få besiktning den 28 e eller inte och vi kan inte köra något släp själv till henne den veckan varken 28e eller 1 e då mannen har jouren o om de ser ut som de andra månaderna blir de mycket jobb och min systers kille kunde inte köra släp den 29 e o de vet inte ens om deras bil kommer fungera tills dess (så dumt alla har ju vetat detta länge) så tog tag i saken o sa att vi kör hit alla hennes saker hem till oss på lördag XD williams rum är ju tomt förutom en garderob som står i hörnan o skötbordet så plats har vi ju där inne men fasar ändå hatar stök kommer nog stänga rummet sen haahaha
Semlans blivade rum ser ut som kriget och dörren hålls stängd. Alla saker utan ett "hem" i lägenheten, blöjor, julpyntkartonger osv. ställs in där... Men vafan: Har man bara ett rum med synder, så ska man kanske vara glad?

Och vi håller ju dörren stängd, så vi slipper låtsas om dem mellan städningarna.